Bluerank poinformował o rozpoczęciu współpracy z redcoon.pl w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Celem rozpoczętej współpracy jest zwiększenie ilości klientów w sklepie internetowym.
Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia przez Bluerank analizy słów kluczowych oraz przygotowania zestawu rekomendacji pod kątem SEO dla serwisu objętego opieką. Celem pracy agencji jest pozycjonowanie i optymalizacja treści, by witryna Klienta stała się przyjazna i użyteczna zarówno dla internautów, jak i robotów wyszukiwarek.
Postanowiliśmy zaufać Bluerank ze względu na znaną już na rynku najwyższą jakość dostarczanych przez agencję usług. Dodatkowo, bogate doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu mają dla nas szczególne znaczenie podczas prowadzenia współpracy w tak konkurencyjnej branży jak nasza – powiedziała Kinga Gutowska, dyrektor marketingu, redcoon.pl.
Grupa redcoon powstała w 2003 roku w Niemczech i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Sieć swoje sklepy posiada już w 10 krajach Europy (Niemczech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Belgi, Danii, Włoszech, Francji oraz Polsce) i obsługuje ponad 5,5 miliona klientów, dostarczając średnio 180.000 produktów miesięcznie.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 10.06.2025 JEurope 2025
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!