Od połowy maja sklep Zadowolenie.pl rezygnuje z POI (punktów odbioru internetowego), zamówienia będą realizowane tylko wysyłkowo.
Co liczy się najbardziej dla Klienta sklepu internetowego? Oczywiście cena, jakość obsługi i szybkość realizacji zamówienia. Te trzy punkty powtarzane są jak mantra przez Klientów Sklepu Zadowolenie.pl. Tym trzem przykazaniom zostały podporządkowane wszystkie procesy zachodzące w Zadowolenie.pl.
„W tym miesiącu Sklep zmienia kierunek rozwoju – sieć punktów odbioru internetowe nie spełnia oczekiwań naszych Klientów” – mówi Michał Miszkiewicz, kierownik Sklepu Zadowolenie.pl – „Otwieranie każdego POI generuje koszt, którego nie chcemy przerzucać na naszych klientów. Dlatego też od połowy maja, zamówienia w Sklepie Zadowolenie.pl będą realizowane tylko wysyłkowo”.
„Jak zyska na tym klient? Cena, jakość obsługi i szybkość działania” – dodaje Michał Miszkiewicz – „Zamykamy 18 Punktów. Bez ponoszenia kosztów POI będziemy w stanie zaoferować klientom bardziej atrakcyjne ceny na oferowane produkty. Część zasobów POI zasili biuro obsługi klienta oraz dział logistyki, dzięki czemu wszystkie nasze zamówienia będą realizowane jeszcze dokładniej i szybciej”.
„Rezygnując z POI nie zapominamy o klientach, którzy chcą odbierać towary osobiście – wręcz przeciwnie, chcemy być szybciej i bliżej nich. Zapraszam wszystkich Państwa do nowego sklepu RTV, AGD – zapewniamy ponad 250 salonów w całej Polsce, w których klient będzie mógł obejrzeć i odebrać zamówiony sprzęt. Już wkrótce zapraszamy na www.mixelectronics.pl”
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.