Spółka BOC Gazy zakończyła wdrożenie TETA_Personel. Projekt został zrealizowany w ciągu trzech miesięcy – w terminie przewidzianym harmonogramem. Wykorzystano w nim architekturę trójwarstwową, która zapewnia sprawną obsługę przez użytkowników w rozproszonej strukturze terytorialnej. Z aplikacją pracuje obecnie sześć oddziałów firmy, a docelowo również jedenaście centrów dystrybucyjnych. Klient zakupił także ePersonel, dodatkowe narzędzie intranetowe, które zapewnia pracownikom organizacji samodzielny dostęp do podstawowych informacji zawartych w bazie danych kadrowo-płacowych.
Od samego początku prac dla klienta bardzo ważne były funkcje zarządzania personelem, które obejmują prowadzenie bazy ofert pracy, zarządzanie szkoleniami, ocenę okresową pracowników i planowanie ścieżek kariery. „Wdrożenie tego modułu to de facto wyposażenie klienta w elastyczne narzędzia i wyjaśnienie mu zasad korzystania z nich. On decyduje o sposobie ich zastosowania. Obecnie spółka BOC Gazy przygotowuje schemat procesów HR, które będzie realizowała przy pomocy aplikacji TETY.” – wyjaśnia Magdalena Jędrzejewska, Menedżer ds. Realizacji Kontraktów w TETA S.A.
Decyzja o wymianie posiadanego oprogramowania kadrowo-płacowego zapadła w 1999 roku. Spółka BOC Gazy wybrała wówczas dostawcę i rozpoczęła wdrożenie aplikacji płacowej Oracle HR. Po dwóch latach prace zostały wstrzymane i kiedy w październiku 2001 roku otrzymała ofertę TETY, zdecydowała się z niej skorzystać.
Początkowo użytkownicy podchodzili do systemu z pewną rezerwą, nie do końca wierząc, że założony harmonogram może zostać zrealizowany. Jednak, jak mówi Marek Tynenski, Dyrektor Działu IM, „obawy topniały wraz z upływem czasu. Jeśli prace przebiegają sprawnie, nie trzeba po kilka razy testować tych samych elementów systemu i szybko przechodzimy do kolejnych etapów, to naturalne jest, że wśród użytkowników przeważają pozytywne nastroje.”
Szefowie obu zespołów zgodnie twierdzą, że wdrożenie było przeprowadzone wzorowo, w dużej mierze dzięki sprawnej współpracy pomiędzy zespołami. Istotna była tu świadomość, że powodzenie zależy od wysiłków obu stron.
By poprawić jakość i szybkość pracy z aplikacją zastosowano w niej trójwarstwową architekturę i technologię Citrix MetaFrame. Stacje robocze łączą się z serwerem aplikacji i za jego pośrednictwem wykonują operacje na serwerze bazy danych.
http://www.boc.com.pl
http://www.teta.com.pl
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!