Stereo.pl, jako pierwszy sklep internetowy w Polsce, wprowadza dla swoich klientów bony o konkretnej wartości pieniężnej. Można je realizować także w systemie płatności mieszanych stereo.pl.
Wyjątkowość bonu stereo.pl polega na tym, że jest ekwiwalentem środka płatniczego i jako taki jest honorowany w naszym sklepie internetowym – tłumaczy prezes Piotr Muranty. A więc za bon o wartości 50 złotych, użytkownik może kupić np. autobiografię Stanisława Mrożka i najnowszą płytę O.S.T.R. nie dopłacając ani złotówki.
Bony stereo.pl oferowane będą w dwóch postaciach: materialnej (papierowej) oraz wirtualnej. W tej pierwszej, dostępne będą od maja w całej Polsce, m.in. poprzez promocyjną dystrybucję w czasopiśmie ’Machina’, które ukaże się pod koniec kwietnia. Natomiast bony w wersji elektronicznej już funkcjonują, a można je otrzymać na kilka sposobów: za zakup książki o wartości 15 złotych (kupujący otrzymuje wówczas bon pięciozłotowy) lub specjalnie oznaczonego produktu, do którego bon jest przydzielony. Zresztą, możliwości będzie wiele – do niedawna bony przyznawane były klientowi, którego wartość koszyka zakupów przekroczyła 100 złotych. Informacją o przyznaniu bonu, drukowana jest na fakturze dostarczanej za zakupiony w stereo.pl produkt.
Chcemy w niedługiej przyszłości znacznie rozszerzyć zastosowanie naszych bonów. – opowiada prezes Muranty – Od maja będą mogły stosowane jako prezent darowany przez klientów sobie nawzajem oraz jako bon podarunkowy, który pracownicy otrzymują od pracodawcy (oba będą także dostępne w dwóch wersjach: papierowej i elektronicznej) Bony będziemy także wykorzystywać jako narzędzie promocyjne w relacjach B2B.
Bony 'prezentowe’ w wersji wirtualnej dostępne będą z poziomu strony www.stereo.pl. Obdarowywanie jest bardzo proste: darczyńca określa liczbę i wartość bonów
i dokonuje płatności (przelewem bądź kartą). System generuje edytowalnego e-maila (np., z życzeniami), który darczyńca wysyła ze strony do obdarowywanego. Ten zaś aktywizuje konto i może korzystać z prezentu.
Bony podarunkowe, które stereo.pl wprowadzi w maju, w wersji drukowanej stosowane będą podobnie jak znane powszechnie bony Sodexho czy Bonus Polska. Używanie ich w wersji wirtualnej przebiegać będzie według podobnego mechanizmu jak w przypadku bonów 'prezentowych’.
Stawiamy na innowacje. System płatności mieszanych i bony to dopiero początek. Wkrótce poinformujemy o prawdziwym przełomie, nie tylko w ofercie stereo.pl ale na polskim rynku detalicznego e-handlu w ogóle. – zapowiada Piotr Muranty.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.