Na mocy umowy o współpracy firmy BPSC S.A. i Incenti S.A. oferować będą w modelu ASP pakiet wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem Impuls BPSC.
Współpraca przewiduje udostępnienie oprogramowania BPSC za pośrednictwem sieci rozległych lub Internetu. Klient korzysta w ten sposób z programów zainstalowanych w Centrum Danych Incenti. Oferta skierowana jest do odbiorców z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw. Decyzja o współpracy z BPSC związana jest z rozwojem internetowej wersji pakietu Impuls BPSC i rosnącą popularnością systemu. W 2001 r. decyzję o wdrożeniu oprogramowania spółki podjęło 24 polskich firm. Tym samym z systemu Impuls BPSC korzystać będzie 70 firm. Umowa z Incenti umożliwi BPSC dotarcie do szerszego grona klientów.
Współpraca z Incenti pozwoli wzmocnić dodatkowy kanał sprzedaży systemu Impuls BPSC. Korzystając z doświadczenia i zaplecza technologicznego naszego partnera będziemy w stanie rozszerzyć grono potencjalnych klientów i zwiększyć dostępność rozwiązania. Wysoka jakość centrum danych jakim dysponuje Incenti daje nam gwarancję niezakłóconego działania naszego systemu – powiedział Ignacy Miedziński, Prezes Zarządu BPSC.
Dzięki korzystaniu z modelu ASP użytkownik ma stały dostęp do centralnego serwera z zainstalowaną aplikacją systemu Impuls BPSC. Dodatkowo zapewniona jest stała archiwizacja i zabezpieczanie danych oraz usługi administrowania aplikacjami i bazą danych. Prowadzone są również konsultacje telefoniczne 24 h na dobę.
Przedstawiamy wspólnie gotowe do użytkowania rozwiązanie systemowe, które pozwala na zdalną pracę na wydajnej i efektywnej platformie. Dzięki korzystaniu z aplikacji w modelu ASP klienci będą w stanie zoptymalizować koszty eksploatacji i zmniejszyć wydatki na służby informatyczne. Decyzja o podjęciu współpracy z BPSC spowodowana była ciągle rosnącą popularnością systemu Impuls oraz powstaniem jego internetowej wersji. Jestem przekonany, że to mocny Impuls do długotrwałej współpracy – dodał Jerzy Popek, Prezes Zarządu Incenti
Długoterminowa strategia Incenti docelowo zakłada objęcie około 30% polskiego rynku usług outsourcingu informatycznego, którego wartość szacowana jest na 180 mln dolarów.
Według danych opublikowanych przez IDC (International Data Corporation), korzystanie z ASP pozwala przedsiębiorstwom zaoszczędzić od 30% do 70% kosztów budowy własnego systemu, zaś wartość europejskiego rynku ASP wzrasta w tempie 128% rocznie i osiągnie 5,8 mld dol. w 2005 r.
http://www.bpsc.com.pl
http://www.incenti.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.