Brainly w kwartał zyskuje 10 mln użytkowników, otwiera nowe biura i wzmacnia zespół

Opublikowano: 29 stycznia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Brainly, polski startup edukacyjny, poinformował o przekroczeniu liczby 40 mln użytkowników w 35 krajach. Wraz z rozwojem firma powiększa zespół i otwiera nowe biura w Nowym Jorku i Berlinie. Startup w Polsce znany jest pod marką Zadane.pl.

Przypomnijmy, że firma trzy miesiące temu pozyskała finansowanie w wysokości 9 milionów dolarów od funduszy General Catalyst Partners, Point Nine Capital, Runa Capital i Learn Capital.

zadane

Na stanowisku Chief Technical Officer w Brainly pracuje od niedawna Jason Green. Pełnił on ostatnio taką samą funkcję w berlińskim startupie Wimdu, a w styczniu przeniósł się z całą rodziną do Krakowa, żeby na miejscu kierować działem IT Brainly.
Brainly to firma z wyjątkową misją i bardzo cieszę się z faktu, że zostałem zaproszony do pracy nad tym projektem. Tempo rozwoju serwisu jest naprawdę piorunujące, co nie dziwi, gdyż portal rozwiązuje autentyczny problem, z którym zmagają sie uczniowie na całym świecie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte w równie szybko rosnących startupach pozwoli rozwijać Brainly w dobrym kierunku, aż po tytuł światowego lidera edukacji w internecie –­ powiedział Jason Green.

O budowanie silnej, globalnej marki Brainly zadba Julien Zakoian. Julien kierował już działami marketingu spółek e­commerce takich jak vente-­privee.com czy Monoprix. ­
Świetnie jest dołączyć do Brainly w momencie, kiedy szybkie tempo wzrostu na całym świecie pokazuje, że ten unikalny model nauki w grupie się sprawdza. Mamy poczucie, że tworzymy coś wyjątkowego i wpływamy na kształ edukacji. Czy można wyobrazić sobie coś bardziej ekscytującego? –­ powiedział Zakoian.

Sylwester KozakBrainly w kwartał zyskuje 10 mln użytkowników, otwiera nowe biura i wzmacnia zespół

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.