Brainly, polski startup edukacyjny, poinformował o przekroczeniu liczby 40 mln użytkowników w 35 krajach. Wraz z rozwojem firma powiększa zespół i otwiera nowe biura w Nowym Jorku i Berlinie. Startup w Polsce znany jest pod marką Zadane.pl.
Przypomnijmy, że firma trzy miesiące temu pozyskała finansowanie w wysokości 9 milionów dolarów od funduszy General Catalyst Partners, Point Nine Capital, Runa Capital i Learn Capital.
Na stanowisku Chief Technical Officer w Brainly pracuje od niedawna Jason Green. Pełnił on ostatnio taką samą funkcję w berlińskim startupie Wimdu, a w styczniu przeniósł się z całą rodziną do Krakowa, żeby na miejscu kierować działem IT Brainly.
Brainly to firma z wyjątkową misją i bardzo cieszę się z faktu, że zostałem zaproszony do pracy nad tym projektem. Tempo rozwoju serwisu jest naprawdę piorunujące, co nie dziwi, gdyż portal rozwiązuje autentyczny problem, z którym zmagają sie uczniowie na całym świecie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte w równie szybko rosnących startupach pozwoli rozwijać Brainly w dobrym kierunku, aż po tytuł światowego lidera edukacji w internecie – powiedział Jason Green.

O budowanie silnej, globalnej marki Brainly zadba Julien Zakoian. Julien kierował już działami marketingu spółek ecommerce takich jak vente-privee.com czy Monoprix.
Świetnie jest dołączyć do Brainly w momencie, kiedy szybkie tempo wzrostu na całym świecie pokazuje, że ten unikalny model nauki w grupie się sprawdza. Mamy poczucie, że tworzymy coś wyjątkowego i wpływamy na kształ edukacji. Czy można wyobrazić sobie coś bardziej ekscytującego? – powiedział Zakoian.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.