Brainly, polski startup z branży edukacyjnej, pozyskał 30 mln zł od amerykańskich inwestorów na rozwój projektu. Środki przeznaczone będą również na otwarcie biura w Nowym Jorku.
Kwotę 9 milionów dol. zainwestował w rundzie A fundusz General Catalyst Partners oraz Runa Capital, Learn Capital i Point Nine. Jednym z pierwszych kroków będzie otwarcie biura w Nowym Jorku, kierownictwo którego obejmie jeden ze współwłaścicieli – Michał Borkowski.
Dzięki wsparciu inwestorów możemy realizować naszą wizję portalu, wzbogacić ją o doświadczenia nowych ludzi, których zamierzamy zatrudnić, by stworzyć Brainly nowej generacji. Uzyskane środki pozwolą na błyskawiczny rozwój portalu oraz rozwój serwisu w kolejnych krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych – powiedział Michał Borkowski.
Brainly pomaga uczniom w rozwiązywaniu zadań domowych i utrwalaniu wiedzy. Projekt funkcjonuje w 12 wersjach językowych, jest dostępne w 35 krajach na całym świecie, a jego strony miesięcznie przegląda ponad 30 milionów uczniów. W Polsce znany jest jako zadane.pl. Nad poprawnością merytoryczną czuwa ponad 450 moderatorów. Co godzinę w Brainly jest zadawanych ponad 10 tysięcy pytań z różnych dziedzin wiedzy, jak matematyka, angielski, historia, geografia, zdrowie czy biznes.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.