Richard Branson, szef Virgin Group ma w najbliższych dniach przedstawić tytuł prasowy przeznaczony jedynie dla użytkowników tabletu iPad. Branson nie jest jedynym, który chce wydać tego typu magazyn: podobne pismo wyda również Rupert Murdoch.
Magazyn Bransona ma skupiać się na „nowych, kreatywnych, biznesowych, podróżniczych oraz technologicznych pomysłach”. Ma być więc czymś w rodzaju pisma Wired. Jego premiera odbyć ma się na konferencji prasowej w najbliższy wtorek (30 listopada), informują źródła.
Gazeta brytyjskiego miliardera nie jest jedyną, która ma pojawić się wyłącznie na iPadzie. Nad podobną koncepcją pracuje Rupert Murdoch, szef News Corp. – pojawiają się spekulacje, że w projekt zaangażowany jest również Steve Jobs z Apple. Gazeta ma nazywać się „The Daily” i ma być dostępna jeszcze w tym roku. Murdoch zainwestował w nią 30 mln dolarów.
„The Daily” może nie tylko pokazać rynkowi prasowemu kierunek rozwoju, w którym mógłby w końcu zrzucić balast dnia następnego, ale również może prasę wnieść na dobre w erę 2.0 – pisze na swoim blogu Przemysław Pająk.
Czy rzeczywiście gazety przeznaczone wyłącznie dla tabletów mogą być drogowskazami na rynku prasy? Czy będą raczej ciekawostką dla wybranych?
Źródła: Mashable, HuffingtonPost. Grafika: zimbio.com
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.