’Brief’ oraz portal internetowy Onet.pl rozpoczęły współpracę, w ramach której partnerzy zamierzają aktywnie propagować wiedzę o rozwiązaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efektywnego medium wspomagającego działalność małych i średnich firm oraz przedsiębiorców regionalnych.
Celem spotkań jest przede wszystkim edukacja z zakresu znajomości skutecznych form i sposobów reklamowania się w sieci WWW, kształcenie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych.
Spotkania – w formie prelekcji, wykładów oraz szkoleń – pomogą przedsiębiorcom zdobyć umiejętność samodzielnego planowania kampanii internetowych m.in. przy wykorzystaniu niezwykle efektywnych i zdobywających coraz szerszą popularność narzędzi reklamowych typu OnetBoksy.
Akcja będzie opierała się na organizacji serii spotkań i obejmie swoim zasięgiem największe miasta. Warto podkreślić wymiar praktyczny: przedsięwzięcie dotrze tam, gdzie znajdują się przedstawicielstwa biur handlowych Onet.pl oraz w miejsca dużej aktywności programu Brief for Poland, realizowanego przez magazyn 'Brief’.
Edukacja w regionach, którą podejmuje magazyn 'Brief’ w ramach programu Brief for Poland, ma również przyczynić się do zmniejszenia dystansu pomiędzy branżą marketingową a jednostkami terenowej administracji publicznej. Skutkuje to bowiem brakiem profesjonalnych działań promujących polskie regiony.
Akcja będzie szeroko nagłaśniania: m.in. już teraz informuje o niej billboard, zawieszony na budynku warszawskiego Traffic Clubu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.