13 czerwca mija rok od momentu pojawienia się w sieci serwisu społecznościowego Broszka.pl. Od samego początku główną ideą Broszka.pl było inspirowanie użytkowników do odkrywania swoich pasji, zachęcanie do dyskusji na ważne, ale i bardziej lekkie tematy o życiu, pracy, relacjach z innymi ludźmi. To był dobry i owocny rok.
Serwis wystartował z 7 podstawowymi działami – „bro na bieżąco”, „w kuchni”, „na kanapie u terapeuty”, „bro rusza się z domu”, „kulturalna bro”, „bro przed lustrem” i „bro radzi”. Kilka miesięcy później powstał dział „bro w łóżku”, zawierający bardziej pikantne artykuły i „bro inspiruje”, którego pomysłodawczyni – pinkthething – zajmująca się projektowaniem pięknej biżuterii, wynajduje w sieci ciekawe prace młodych artystów z całego świata.
Broszka.pl zgromadziła przez ten rok prawie 2000 osób „przypiętych” na stałe. Miesięcznie odwiedza serwis 35 000 internautów.
Na pierwsze urodziny Broszka.pl przygotowana została ankieta „Jaka jesteś Broszko?”, dzięki której powstał raport prezentujący psychologiczny portret czytelników serwisu – ich marzeń, fascynacji i dylematów życiowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.