13 czerwca mija rok od momentu pojawienia się w sieci serwisu społecznościowego Broszka.pl. Od samego początku główną ideą Broszka.pl było inspirowanie użytkowników do odkrywania swoich pasji, zachęcanie do dyskusji na ważne, ale i bardziej lekkie tematy o życiu, pracy, relacjach z innymi ludźmi. To był dobry i owocny rok.
Serwis wystartował z 7 podstawowymi działami – „bro na bieżąco”, „w kuchni”, „na kanapie u terapeuty”, „bro rusza się z domu”, „kulturalna bro”, „bro przed lustrem” i „bro radzi”. Kilka miesięcy później powstał dział „bro w łóżku”, zawierający bardziej pikantne artykuły i „bro inspiruje”, którego pomysłodawczyni – pinkthething – zajmująca się projektowaniem pięknej biżuterii, wynajduje w sieci ciekawe prace młodych artystów z całego świata.
Broszka.pl zgromadziła przez ten rok prawie 2000 osób „przypiętych” na stałe. Miesięcznie odwiedza serwis 35 000 internautów.
Na pierwsze urodziny Broszka.pl przygotowana została ankieta „Jaka jesteś Broszko?”, dzięki której powstał raport prezentujący psychologiczny portret czytelników serwisu – ich marzeń, fascynacji i dylematów życiowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.