Broszka.pl ma już rok

Opublikowano: 14 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

13 czerwca mija rok od momentu pojawienia się w sieci serwisu społecznościowego Broszka.pl. Od samego początku główną ideą Broszka.pl było inspirowanie użytkowników do odkrywania swoich pasji, zachęcanie do dyskusji na ważne, ale i bardziej lekkie tematy o życiu, pracy, relacjach z innymi ludźmi. To był dobry i owocny rok.
Serwis wystartował z 7 podstawowymi działami – „bro na bieżąco”, „w kuchni”, „na kanapie u terapeuty”, „bro rusza się z domu”, „kulturalna bro”, „bro przed lustrem” i „bro radzi”. Kilka miesięcy później powstał dział „bro w łóżku”, zawierający bardziej pikantne artykuły i „bro inspiruje”, którego pomysłodawczyni – pinkthething – zajmująca się projektowaniem pięknej biżuterii, wynajduje w sieci ciekawe prace młodych artystów z całego świata.

Broszka.pl zgromadziła przez ten rok prawie 2000 osób „przypiętych” na stałe. Miesięcznie odwiedza serwis 35 000 internautów.

Na pierwsze urodziny Broszka.pl przygotowana została ankieta „Jaka jesteś Broszko?”, dzięki której powstał raport prezentujący psychologiczny portret czytelników serwisu – ich marzeń, fascynacji i dylematów życiowych.

Sylwester KozakBroszka.pl ma już rok

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.