Business Angel Seedfund, fundusz zalążkowy aniołów biznesu, zainwestował w internetowy serwis CHCE.TO umożliwiający tworzenie list życzeń (wishlist). Pod adresem www.chce.to pojawiła się testowa wersja serwisu.
Fundusz Business Angel Seedfund zainwestował w CHCE.TO – innowacyjny projekt internetowy młodych przedsiębiorców z Żar. Nowopowstała spółka CHCE.TO udostępniła pod adresem www.chce.to testową wersję serwisu, który jest nowoczesnym narzędziem do tworzenia list prezentów, okazyjnych list zakupowych czy list marzeń.
„Serwis umożliwia tworzenie i udostępnianie w Internecie listy rzeczy, które chcielibyśmy posiadać” – tłumaczy Marek Małachowski, twórca przedsięwzięcia – „W ten sposób łatwiej będzie naszym znajomym zdecydować, co kupić nam w prezencie. Są dziesiątki okazji, w których można będzie wykorzystywać CHCE.TO. Zaczynając od Pierwszej Komunii i ślubu, a kończąc na rocznicach, urodzinach czy listach podarunków na każdą okazję.”
Podstawowym źródłem przychodu spółki CHCE.TO ma być udział w rynku e-commerce oraz publikowanie reklam. Potencjalnymi użytkownikami serwisu są wszyscy aktywni internauci. Zarówno osoby, które chcą podzielić się z innymi listą swoich marzeń jak i ich bliscy, którzy zastanawiając się nad prezentem dla nich zajrzą na CHCE.TO w poszukiwaniu inspiracji. Dodatkowe funkcje, które będą czekać na użytkowników to na przykład regularnie tworzone rankingi najbardziej pożądanych produktów.
„Szukamy innowacyjnych projektów w które moglibyśmy zainwestować również dużo większe kwoty. Do CHCE.TO przekonał nas sprawdzony model biznesowy, na którym oparte są podobne serwisy działające na świecie” – komentuje Maciej Grabski, prezes Business Angel Seedfund.
Całkowita zakładana kwota inwestycji funduszu to 500.000 zł. Plany finansowe zakładają osiągnięcie rentowności spółki w ciągu pierwszego roku działalności. Projekt jest kolejną inwestycją funduszu zalążkowego założonego i zarządzanego przez grupę znanych przedsiębiorców – m.in. Macieja Grabskiego, Jędrzeja Wittchena, Jacka Kawalca i Macieja Dudę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.