Grupa finansowa MCI Management objęła 24,23 proc. kapitału zakładowego spółki Belysio. Spółka ta została powołana w kwietniu bieżącego roku w celu komercjalizacji projektu mobilnego portalu społecznościowego „belysio”. Prezentacja portalu oraz oczekiwania MCI były przedmiotem konferencji, która odbyła się dziś, 12 maja, w warszawskim hotelu Westin.
Belysio jest darmową aplikacją przeznaczoną na telefony komórkowe, łączącą w sobie trzy elementy: książkę adresową, multimessenger oraz lokalizator. Użytkownicy tej aplikacji będą mogli w jednym miejscu zgromadzić dane swoich znajomych z różnych serwisów (np. GTalk, ICQ, Gadu-Gadu) i porozumiewać się z nimi. Zostaną także poinformowani kiedy któryś z nich znajdzie się blisko (na dzień dzisiejszy w odległości ok. 300 metrów), a ich położenie zostanie wyświetlone na mapie. Aplikacja dostępna jest obecnie w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej. Swoim profilem zarządzać można także poprzez portal www.belysio.com.
– Belysio to system o potencjale światowym. Jest niezależny od operatorów, działa we wszystkich krajach i na większości dostępnych nowoczesnych telefonach – powiedział Andreas Bauer, jeden z twórców serwisu.
Aplikacja jest darmowa, ale obecne będą w niej reklamy. Mają być dostosowane do profilu konkretnego użytkownika (według takich zmiennych jak wiek, płeć) oraz miejsca, w którym aktualnie przebywa. Będzie także możliwość wykupienia konta Premium, blokującego reklamy oraz dającego dostęp do dodatkowych serwisów (np. randkowego).
Docelową grupą odbiorców „belysio” są młodzi ludzie (14-29 lat). Twórcy serwisu chcą do nich trafić przez leaderów opinii (marketing wirusowy) oraz przez obecność w popularnych miejscach i na dużych młodzieżowych imprezach.
– Fundusz zdecydował się na inwestycję w Belysio, ponieważ widzimy ogromny potencjał rozwojowy projektu i szansę na to aby Belysio stało się projektem o potencjale „Eurochampiona” – powiedział Piotr Kłodnicki, Dyrektor Inwestycyjny z MCI.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.