Być stale on-line – inwestycja MCI w mobilny serwis społecznościowy

Grupa finansowa MCI Management objęła 24,23 proc. kapitału zakładowego spółki Belysio. Spółka ta została powołana w kwietniu bieżącego roku w celu komercjalizacji projektu mobilnego portalu społecznościowego „belysio”. Prezentacja portalu oraz oczekiwania MCI były przedmiotem konferencji, która odbyła się dziś, 12 maja, w warszawskim hotelu Westin.
Belysio jest darmową aplikacją przeznaczoną na telefony komórkowe, łączącą w sobie trzy elementy: książkę adresową, multimessenger oraz lokalizator. Użytkownicy tej aplikacji będą mogli w jednym miejscu zgromadzić dane swoich znajomych z różnych serwisów (np. GTalk, ICQ, Gadu-Gadu) i porozumiewać się z nimi. Zostaną także poinformowani kiedy któryś z nich znajdzie się blisko (na dzień dzisiejszy w odległości ok. 300 metrów), a ich położenie zostanie wyświetlone na mapie. Aplikacja dostępna jest obecnie w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej. Swoim profilem zarządzać można także poprzez portal www.belysio.com.

– Belysio to system o potencjale światowym. Jest niezależny od operatorów, działa we wszystkich krajach i na większości dostępnych nowoczesnych telefonach – powiedział Andreas Bauer, jeden z twórców serwisu.

Być stale on-line – inwestycja MCI w mobilny serwis społecznościowy 1

Aplikacja jest darmowa, ale obecne będą w niej reklamy. Mają być dostosowane do profilu konkretnego użytkownika (według takich zmiennych jak wiek, płeć) oraz miejsca, w którym aktualnie przebywa. Będzie także możliwość wykupienia konta Premium, blokującego reklamy oraz dającego dostęp do dodatkowych serwisów (np. randkowego).

Docelową grupą odbiorców „belysio” są młodzi ludzie (14-29 lat). Twórcy serwisu chcą do nich trafić przez leaderów opinii (marketing wirusowy) oraz przez obecność w popularnych miejscach i na dużych młodzieżowych imprezach.

– Fundusz zdecydował się na inwestycję w Belysio, ponieważ widzimy ogromny potencjał rozwojowy projektu i szansę na to aby Belysio stało się projektem o potencjale „Eurochampiona” – powiedział Piotr Kłodnicki, Dyrektor Inwestycyjny z MCI.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top