W ostatnich dniach do zespołu carpooling.pl, witryny umożliwiającej wspólne przejazdy, dołączył manager z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem – Markus Barnikel – do niedawna członek zarządu Yahoo!
Internetowa platforma umożliwiająca umawianie się na wspólne przejazdy, do której należy serwis Carpooling.pl, ogłosiła plany dalszej międzynarodowej ekspansji. W realizacji tych zamierzeń od wczoraj zespół wspiera nowy CEO Markus Barnikel, do niedawna członek zarządu Yahoo! odpowiedzialny za rynek Australii i Nowej Zelandii. Oprócz internautów z Polski dostęp do bazy przejazdów grupy carpooling.com mają użytkownicy z ośmiu europejskich krajów.
Barnikel wnosi do firmy międzynarodowe doświadczenie w obsłudze rynków internetowych. W ciągu ostatnich dziesięciu lat zajmował różne kierownicze stanowiska w koncernie Yahoo! Między innymi kierował działami sprzedaży na rynkach Europy, Azji, USA i Ameryki Łacińskiej.
„Cieszymy się, że pozyskaliśmy jednego z najlepszych managerów z międzynarodowym doświadczeniem. Wspólnie z Markusem Barnikelem będziemy realizować nasz plan szerzenia idei carpoolingu w Polsce, Europie, a nawet jeszcze dalej” – powiedział Michael Reinicke, jeden z założycieli i szefów carpooling.com. „Szybki wzrost liczby użytkowników, także w Polsce, wskazuje na to, że ludzie są gotowi dzielić swoje samochody z innymi”.
„Markus jest dla nas tym, kim Eric Schmidt dla założycieli Google – wnosi do naszej firmy różnorodne umiejętności, a przede wszystkim ponad dziesięć lat doświadczenia w zarządzaniu rynkami międzynarodowymi. Dzięki jego wiedzy będziemy w stanie oferować użytkownikom coraz bardziej nowoczesne rozwiązania sprzyjające ich mobilności” – dodał współzałożyciel carpooling.com, Stefan Weber.
Z ponad dwoma milionami unikalnych użytkowników miesięcznie i średnio około 600 000 przejazdami w 5000 miastach i 45 krajach, carpooling.com jest liderem rynku wspólnych przejazdów w Europie. Polscy użytkownicy mogą wyszukiwać i dodawać oferty transportu za pośrednictwem strony www.carpooling.pl, aplikacji na Facebooku oraz aplikacji na iPhone’a i telefony z Androidem.
„Dzięki carpoolingowi już miliony europejczyków podróżują w sposób przyjazny środowisku i jednocześnie po przystępnej cenie. W najbliższych latach to globalne zapotrzebowanie na efektywne i zrównoważone sposoby przemieszczania się z miejsca na miejsce jeszcze wzrośnie. Według mnie podobnie jak media społecznościowe zmieniły to, jak się komunikujemy, tak carpooling zmieni sposób, w jaki podróżujemy. Grupa carpooling.com, jako lider w tej dziedzinie, będzie przewodziła ewolucji zielonego transportu” – powiedział o swoich planach dotyczących rozwoju firmy Markus Barnikel.
W ostatnich latach liczba użytkowników carpooling.com znacząco wzrosła. Możliwość zaoszczędzenia pieniędzy dzięki tzw. e-autostopowi, rosnące ceny paliw i koszty transportu, przyjazność środowisku oraz szansa poznania nowych ludzi to czynniki, które wpływają na ciągły wzrost popularności tej idei.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.