W ostatnich dniach do zespołu carpooling.pl, witryny umożliwiającej wspólne przejazdy, dołączył manager z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem – Markus Barnikel – do niedawna członek zarządu Yahoo!
Internetowa platforma umożliwiająca umawianie się na wspólne przejazdy, do której należy serwis Carpooling.pl, ogłosiła plany dalszej międzynarodowej ekspansji. W realizacji tych zamierzeń od wczoraj zespół wspiera nowy CEO Markus Barnikel, do niedawna członek zarządu Yahoo! odpowiedzialny za rynek Australii i Nowej Zelandii. Oprócz internautów z Polski dostęp do bazy przejazdów grupy carpooling.com mają użytkownicy z ośmiu europejskich krajów.
Barnikel wnosi do firmy międzynarodowe doświadczenie w obsłudze rynków internetowych. W ciągu ostatnich dziesięciu lat zajmował różne kierownicze stanowiska w koncernie Yahoo! Między innymi kierował działami sprzedaży na rynkach Europy, Azji, USA i Ameryki Łacińskiej.
„Cieszymy się, że pozyskaliśmy jednego z najlepszych managerów z międzynarodowym doświadczeniem. Wspólnie z Markusem Barnikelem będziemy realizować nasz plan szerzenia idei carpoolingu w Polsce, Europie, a nawet jeszcze dalej” – powiedział Michael Reinicke, jeden z założycieli i szefów carpooling.com. „Szybki wzrost liczby użytkowników, także w Polsce, wskazuje na to, że ludzie są gotowi dzielić swoje samochody z innymi”.
„Markus jest dla nas tym, kim Eric Schmidt dla założycieli Google – wnosi do naszej firmy różnorodne umiejętności, a przede wszystkim ponad dziesięć lat doświadczenia w zarządzaniu rynkami międzynarodowymi. Dzięki jego wiedzy będziemy w stanie oferować użytkownikom coraz bardziej nowoczesne rozwiązania sprzyjające ich mobilności” – dodał współzałożyciel carpooling.com, Stefan Weber.
Z ponad dwoma milionami unikalnych użytkowników miesięcznie i średnio około 600 000 przejazdami w 5000 miastach i 45 krajach, carpooling.com jest liderem rynku wspólnych przejazdów w Europie. Polscy użytkownicy mogą wyszukiwać i dodawać oferty transportu za pośrednictwem strony www.carpooling.pl, aplikacji na Facebooku oraz aplikacji na iPhone’a i telefony z Androidem.
„Dzięki carpoolingowi już miliony europejczyków podróżują w sposób przyjazny środowisku i jednocześnie po przystępnej cenie. W najbliższych latach to globalne zapotrzebowanie na efektywne i zrównoważone sposoby przemieszczania się z miejsca na miejsce jeszcze wzrośnie. Według mnie podobnie jak media społecznościowe zmieniły to, jak się komunikujemy, tak carpooling zmieni sposób, w jaki podróżujemy. Grupa carpooling.com, jako lider w tej dziedzinie, będzie przewodziła ewolucji zielonego transportu” – powiedział o swoich planach dotyczących rozwoju firmy Markus Barnikel.
W ostatnich latach liczba użytkowników carpooling.com znacząco wzrosła. Możliwość zaoszczędzenia pieniędzy dzięki tzw. e-autostopowi, rosnące ceny paliw i koszty transportu, przyjazność środowisku oraz szansa poznania nowych ludzi to czynniki, które wpływają na ciągły wzrost popularności tej idei.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.