Agencja byss.pl przygotowała dla Holdingu Hortex kolejny serwis produktowy, tym razem dedykowany linii napojów owocowych Costa. Dzięki witrynie www.prostozraju.pl można odbyć słoneczną wycieczkę na wirtualny archipelag wysp Costa.
Głównym celem serwisu jest poinformowanie konsumentów o loterii, która została przygotowana z okazji relaunchu marki Costa. Na zwycięzców czeka 1050 nagród (50 wycieczek na Costa Brava lub Costa Calma oraz 1000 ręczników plażowych).
– Otwierając karton z napojem Costa możemy natknąć się na niezwykłą niespodziankę – jeśli zamiast jednego z dwunastu soczystych smaków konsument odkryje wodę, to nie powinien składać w takiej sytuacji reklamacji, ale zachować opakowanie i zadzwonić w terminie od 15 listopada do 3 czerwca 2011 na specjalny numer, pod którym można uzyskać informację, jaka nagroda przysługuje za takie odkrycie – wyjaśnia Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl.
W okresie od czerwca do końca września pięćdziesięciu szczęśliwców ma szansę wyjechać z rodziną na egzotyczne wakacje, zanim jednak nastanie lato, serwis www.prostozraju.pl ma pozwolić konsumentom marki Costa poczuć przedsmak wakacyjnego wypoczynku.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.