Cafe News obsługuje już ponad 180 kanałów informacyjnych

Opublikowano: 15 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Cafe News jest agregatorem aktualności, w którym rozbudowana aplikacja serwerowa przeszukuje odpowiednie adresy internetowe pobierając nagłówki artykułów i przesyłając je do programów klienckich. Dzięki takiej architekturze systemu, możliwe stało się stworzenie archiwum nagłówków prasowych oraz chronologiczne ułożenie napływających wiadomości.

Program obsługuje już ponad 180 kanałów informacyjnych, koncentrując w sobie nagłówki artykułów z najważniejszych źródeł informacji w polskim internecie. Codziennie w Cafe News ukazuje się blisko trzy i pół tysiąca nagłówków z codziennej „prasy internetowej”.

Program Cafe News pokazuje wszystkie wiadomości opublikowane danego dnia (aplikacja serwerowa stale monitoruje źródło wiadomości), a nie tylko wiadomości znajdujące się aktualnie na serwerze. Program Cafe News pozwala na proste zarządzanie wiadomościami nowymi i przeczytanymi. Dzięki wygodnemu menu kontekstowemu można oznaczać wiadomości jako przeczytane lub nowe, oraz pobierać wiadomości archiwalne.

Nagłówki artykułów mogą być prezentowane w formie listy wiadomości lub jako przesuwany pasek umieszczony na desktopie ponad uruchomionymi aktualnie aplikacjami. Program może być ponadto osadzony w dowolnej aplikacji stanowiąc np. element paska narzędziowego. Można go również ubrać w skórki uatrakcyjniające wygląd programu.

Aplikacja Cafe News jest najbardziej wyczerpującym źródłem aktualizowanych na bieżąco informacji w polskim internecie. Zawiera wiadomości z kategorii: wiadomości dnia, wiadomości regionalne, sport, komputery, internet, media, biznes, finanse, praca, kariera, prawo, kultura, rozrywka, nauka i wiele innych. W naszym systemie średnio co pięć minut pojawia się kolejna porcja informacji.

http://www.mmcafe.pl

Sylwester KozakCafe News obsługuje już ponad 180 kanałów informacyjnych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.