Od samego początku działalności serwisu VTrip.pl, duży nacisk kładziony jest na dostarczenie klientom rzetelnych informacji dotyczących interesujących ich ofert turystycznych. Aby ułatwić kontakt, wprowadzono wiele narzędzi wspomagających obsługę klienta oraz podnoszących jej jakość. Dzięki popularnym komunikatorom, Live Chat, Skype, a teraz także infolinii 0-801, Internauci mają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z Centrum Rezerwacji portalu VTrip.pl.
Poza możliwością dokonania rezerwacji, bezpośredni kontakt z klientem pozwala realizować misję portalu, określaną hasłem 'VTrip.pl Twój turystyczny doradca’.
'O tym, że portal VTrip.pl dąży do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klientów, świadczą rozmaite zmiany w formie i treści portalu. Tak, jak w japońskiej filozofii KAIZEN, portal VTrip.pl optymalizuje swoje działanie poprzez ciągłe doskonalenie. Dokonując zmian nie ograniczamy się tylko i wyłącznie do wzbogacania i urozmaicania oferty turystycznej. Istotne znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z klientem i zbudowanie wzajemnych relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center.’- mówi Dariusz Baranowski, Dyrektor ds. programowych VTrip.pl.
Call Center stanie się jednym z elementów budowanego obecnie kompleksowego systemu do obsługi klienta klasy CRM.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.