Centrum Budownictwa i Kamieniarstwa uruchomiło sklep internetowy www.sklep.cebik.pl, gdzie znajdują się produkty z branż kamieniarsko – budowlanej.
„Stworzenie tematycznej internetowej galerii handlowej to kolejny etap rozwoju portalu. Do niedawna branża kamieniarsko – budowlana była niemal nieobecna w Internecie. Dostawaliśmy wiele zapytań od czołowych firm w sprawie możliwości sprzedaży ich produktów przez Internet – dlatego stworzyliśmy sklep.” – powiedział Piotr Harwas, pomysłodawca CeBiKpl.
CeBiK został stworzony dla ułatwienia komunikacji przedsiębiorstw z branży kamieniarsko – budowlanej. Teraz do jego oferty dołączył sklep internetowy.
Założeniem zespołu redakcyjnego CeBiK-u jest – oprócz stałej aktualizacji informacji i danych – dodawanie nowych działów na portalu, interesujących artykułów i zdjęć, jak również ścisła współpraca redakcyjna z przedstawicielami branży.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.