Na nośnikach typu Ad room rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa środków pielęgnacyjnych firmy CELIA.
Plakaty reklamowe wraz z ulotkami rozmieszczono na 500 nośnikach, głównie w punktach usług kosmetycznych, jak też przy gabinetach dermatologicznych. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
– Wykorzystanie tablic Ad room w tego typu kampaniach jest niewątpliwie trafioną inwestycją z punktu widzenia reklamodawcy. Nasze nośniki usytuowane są bowiem w takich miejscach, które gwarantują precyzyjne dotarcie do wskazanej grupy docelowej – stwierdza Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service – Relatywnie nie wygórowane koszty takiej kampanii stwarzają unikatowe szanse promowania produktów zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorcom, których nie stać na telewizyjne spoty lub bilbordy.
ABE to seria kosmetyków firmy CELIA, składająca się z kremu, balsamu, talku, pudru, deo-spray’u i peelingu, przeznaczona do pielęgnacji stóp. Produkty te polecane są między innymi w profilaktyce przeciwgrzybiczej. Kosmetyki ABE wykazują właściwości odkażające dezodorujące i przeciwbakteryjne. Specjalnie dobrane składniki zapobiegają także nadmiernej potliwości stóp, na którą cierpi coraz więcej osób. Systematyczne stosowanie tych produktów daje w efekcie uczucie świeżości stóp. W serii ABE mieści się także preparat do usuwania odcisków. Odpowiednie opakowanie ułatwia dozowanie preparatu.
Sieć nośników typu Ad room obejmuje obecnie liczbę ponad 7000 tablic w całej Polsce. Ad room gwarantuje wyjątkowo skuteczny kontakt klienta z plakatem reklamowym wyeksponowanym w centralnym miejscu poczekalni, a także w głównych ciągach komunikacyjnych. Klient, który średnio spędza w poczekalni 20 minut ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Format plakatu (B1) pozwala na umieszczenie obok zdjęcia produktu także szerszej informacji o nim samym i sposobie jego używania. W ten sposób reklama spełnia w znacznie większym stopniu niż na innego rodzaju nośnikach pożyteczną funkcję informacyjno-edukacyjną. Ciekawy plakat bezwiednie wciąga każdego klienta w lekturę tekstu umieszczonego na nim. Nikt z oczekujących nie broni się przed taką reklamą, a nawet przeciwnie, chętnie przyswaja ją, choćby dla zabicia czasu.
W 2005 roku na nośnikach Ad room swoje kampanie przeprowadziły już: Polpharma S.A., ASA Sp. z o.o., Miralex Sp. z o.o., Citibank Handlowy, Polkomtel S.A., Życie Warszawy, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.