CELIA na nośnikach Ad room

Na nośnikach typu Ad room rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa środków pielęgnacyjnych firmy CELIA.

Plakaty reklamowe wraz z ulotkami rozmieszczono na 500 nośnikach, głównie w punktach usług kosmetycznych, jak też przy gabinetach dermatologicznych. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.

– Wykorzystanie tablic Ad room w tego typu kampaniach jest niewątpliwie trafioną inwestycją z punktu widzenia reklamodawcy. Nasze nośniki usytuowane są bowiem w takich miejscach, które gwarantują precyzyjne dotarcie do wskazanej grupy docelowej – stwierdza Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service – Relatywnie nie wygórowane koszty takiej kampanii stwarzają unikatowe szanse promowania produktów zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorcom, których nie stać na telewizyjne spoty lub bilbordy.

ABE to seria kosmetyków firmy CELIA, składająca się z kremu, balsamu, talku, pudru, deo-spray’u i peelingu, przeznaczona do pielęgnacji stóp. Produkty te polecane są między innymi w profilaktyce przeciwgrzybiczej. Kosmetyki ABE wykazują właściwości odkażające dezodorujące i przeciwbakteryjne. Specjalnie dobrane składniki zapobiegają także nadmiernej potliwości stóp, na którą cierpi coraz więcej osób. Systematyczne stosowanie tych produktów daje w efekcie uczucie świeżości stóp. W serii ABE mieści się także preparat do usuwania odcisków. Odpowiednie opakowanie ułatwia dozowanie preparatu.

Sieć nośników typu Ad room obejmuje obecnie liczbę ponad 7000 tablic w całej Polsce. Ad room gwarantuje wyjątkowo skuteczny kontakt klienta z plakatem reklamowym wyeksponowanym w centralnym miejscu poczekalni, a także w głównych ciągach komunikacyjnych. Klient, który średnio spędza w poczekalni 20 minut ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Format plakatu (B1) pozwala na umieszczenie obok zdjęcia produktu także szerszej informacji o nim samym i sposobie jego używania. W ten sposób reklama spełnia w znacznie większym stopniu niż na innego rodzaju nośnikach pożyteczną funkcję informacyjno-edukacyjną. Ciekawy plakat bezwiednie wciąga każdego klienta w lekturę tekstu umieszczonego na nim. Nikt z oczekujących nie broni się przed taką reklamą, a nawet przeciwnie, chętnie przyswaja ją, choćby dla zabicia czasu.

W 2005 roku na nośnikach Ad room swoje kampanie przeprowadziły już: Polpharma S.A., ASA Sp. z o.o., Miralex Sp. z o.o., Citibank Handlowy, Polkomtel S.A., Życie Warszawy, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o.

http://www.press-service.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top