Monitoring mediów dla mobilnych
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów. Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów. Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10.
Na nośnikach typu Ad room rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa środków pielęgnacyjnych firmy CELIA. Plakaty reklamowe wraz z ulotkami rozmieszczono na 500 nośnikach, głównie w punktach usług kosmetycznych, jak też przy gabinetach dermatologicznych. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców. – Wykorzystanie tablic Ad
Poznańska firma Press-service podpisała trzyletni kontrakt (do 2006 roku) z Sądem Najwyższym na monitorowanie mediów w Polsce. SN jest już kolejną instytucją państwową, która wiedzę o tym co się pisze na jej temat, a także na tematy ją interesujące, czerpać będzie z materiałów dostarczanych przez poznańską firmę. Sąd Najwyższy zdefiniował swoje potrzeby na monitorowanie mediów
Press-service monitoruje prasę dla Sądu Najwyższego więcej »