Popularna porównywarka – Ceneo.pl – zdecydowała się na modernizację swojej szaty graficznej. Zmiany mają na celu przede wszystkim ułatwienie użytkownikom poruszania się w kategoriach zakupowych, a co za tym idzie uproszczą odnalezienie i porównanie produktów. Dodatkowo do dyspozycji osób korzystających z Ceneo oddana została nowa funkcja, jaką są podpowiedzi do wyszukiwarki.
Modyfikacje w layoucie nie są radykalne, w przeprowadzonej zmianie priorytetem było dodanie opcji, które wpłyną na lepszy komfort korzystania z Ceneo: „Nie tak dawno, bo w sierpniu 2009 zaprezentowaliśmy nową szatę graficzną naszego portalu. W ciągu tego roku Ceneo mocno się zmieniło. Pojawiły się nowe kategorie oraz narzędzia dla użytkowników – mówi Joanna Heine, Analityk Biznesowy w Ceneo.pl – wprowadzony obecnie lifting ma na celu uczynienie strony bardziej przejrzystej, a co za tym idzie przyjemniejszej w użytkowaniu. Zależy nam na tym, aby można było łatwo dotrzeć do poszukiwanego produktu czy kategorii” – dodaje.
Nowa wersja Ceneo ruszyła 22 lipca, najbardziej widocznymi i odczuwalnymi zmianami są nowy widok dla podkategorii na stronie głównej serwisu, a także opcja podpowiedzi w polu wyszukiwania.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.