Centrum TeleMarketingowe CTM zmienia nazwę

Opublikowano: 23 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od 1-go stycznia 2005r. spółka Centrum TeleMarketingowe CTM będzie funkcjonować pod nową marką CTM Teleperformance Polska. Taką decyzję podjęli akcjonariusze na walnym posiedzeniu w siedzibie SR. Teleperformance w Paryżu.

‚Zmiana nazwy jest kolejnym etapem konsolidacji firmy z korporacją, procesu rozpoczętego na początku 2004r. – mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. ‚Jesteśmy przekonani, że zmiana nazwy pozwoli na lepszą identyfikację i rozpoznawalność spółki jako członka grupy SR. Teleperformance na światowych rynkach – dodaje.

‚Nazwa CTM Teleperformance Polska, łączy stare z nowym. Zachowując markę CTM, chodziło o pozostanie przy ‚korzeniach’ firmy i podkreślenie ciągłości działań podejmowanych na polskim rynku. Nowy człon w nazwie Teleperformance Polska ma potwierdzać przynależność do czołowej grupy telemarketingowej, pozycjonowanie jakie używa SR. Teleperformance nr 1 w Europie i nr 2 na świecie jest bardzo istotne w branży. Ma także ułatwić rozpoznawalność wśród największych światowych firm działających na rynku polskim nie współpracujących jeszcze z CTM, a kooperujących już z SR. Teleperformance na innych rynkach – mówi Maciej Wielkopolan.

http://www.ctm.com.pl

Sylwester KozakCentrum TeleMarketingowe CTM zmienia nazwę

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.