Centrum TeleMarketingowe CTM zmienia nazwę

Od 1-go stycznia 2005r. spółka Centrum TeleMarketingowe CTM będzie funkcjonować pod nową marką CTM Teleperformance Polska. Taką decyzję podjęli akcjonariusze na walnym posiedzeniu w siedzibie SR. Teleperformance w Paryżu.

'Zmiana nazwy jest kolejnym etapem konsolidacji firmy z korporacją, procesu rozpoczętego na początku 2004r. – mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. 'Jesteśmy przekonani, że zmiana nazwy pozwoli na lepszą identyfikację i rozpoznawalność spółki jako członka grupy SR. Teleperformance na światowych rynkach – dodaje.

'Nazwa CTM Teleperformance Polska, łączy stare z nowym. Zachowując markę CTM, chodziło o pozostanie przy 'korzeniach’ firmy i podkreślenie ciągłości działań podejmowanych na polskim rynku. Nowy człon w nazwie Teleperformance Polska ma potwierdzać przynależność do czołowej grupy telemarketingowej, pozycjonowanie jakie używa SR. Teleperformance nr 1 w Europie i nr 2 na świecie jest bardzo istotne w branży. Ma także ułatwić rozpoznawalność wśród największych światowych firm działających na rynku polskim nie współpracujących jeszcze z CTM, a kooperujących już z SR. Teleperformance na innych rynkach – mówi Maciej Wielkopolan.

http://www.ctm.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top