Certyfikat dla Microsoft Navision Axapty

Opublikowano: 3 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Microsoft Navision Axapta jest zgodna z ustawą o rachunkowości – taką opinię wydał Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy, który w okresie lipiec-sierpień 2002 przeprowadził szczegółową analizę systemu. Axapta to jedna z nielicznych aplikacji wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem dla dużych i średnich firm, która uzyskała taki certyfikat.

„Bardzo pozytywnie oceniamy system pod kątem przydatności do rozliczeń podatkowych i pracy pionów finansowo-księgowych. Analiza programu wykazała, że jest on również bardzo dobrym rozwiązaniem dla zarządów przedsiębiorstw” – powiedział Prof. dr hab. Witold Modzelewski z Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewscy i Wspólnicy Sp. z o.o.

„Uzyskanie certyfikatu zgodności z ustawą o rachunkowości oznacza, że Axapta spełnia wszelkie wymogi stawiane przez polskie prawo. Obecnie przygotowujemy się do audytu naszego drugiego flagowego produktu. Jestem przekonany, że w najbliższym czasie również Microsoft Navision Attain uzyska certyfikat. Liczę na to, bowiem jest on gwarancją jakości produktu, która może przekonać potencjalnych klientów do zakupu właśnie naszych aplikacji.” – powiedział Dyrektor Generalny Microsoft Navision Business Solutions Maciej Potapczyk.

Dzięki współpracy Microsoft Business Solutions/Navision z Instytutem w systemie wprowadzono szereg usprawnień. Uwagi pracowników Instytutu przyczyniły się do wprowadzenia nowych funkcji t.j.:
– zestawień wskaźnikowych – specjalnych raportów pozwalających na tworzenie finansowych zestawień analitycznych (w szczególności: profilu płynności)
– struktury VAT – definiowalnego raportu pozwalającego na przygotowanie zestawień podatku VAT
– kompensaty transakcji inwentaryzacji w magazynie.

Sylwester KozakCertyfikat dla Microsoft Navision Axapty

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.