Certyfikaty Wprost 2002

Druga edycja konkursu Certyfikat Wprost 2002 wyjątkowo wiązała się z nagrodą finansową. Przedstawiciele firm komputerowych, odbierający dyplomy za przedstawienie najciekawszych produktów, otrzymali jednego eurocenta dołączonego do jubileuszowego wydania tygodnika Wprost

Każdego roku na rynku teleinformatycznym pojawia się kilka tysięcy nowych urządzeń, rozwiązań i rodzajów oprogramowania. Misją działu Intermedia tygodnika Wprost jest udzielanie pomocy czytelnikom w dokonaniu wśród nich jak najlepszego wyboru. W tym celu, redakcja zbierała dane od firm, czytelników oraz specjalistów branży technologicznej. Poddała je następnie
osądowi internautów oraz kapituły konkursu.
22 stycznia br. podczas targów Komputer-Expo Amadeusz Król -dyrektor Wprost online oraz Krzysztof Król kierownik działu Intermedia Wprost wręczyło nagrody przedstawicielom 20 firm.

Certyfikatem Wprost 2002 nagrodzeni zostali:

Fujitsu Siemens Computers za produkt ACTIVY 300
Canon Polska Sp. z o.o. za produkt Canon S 600
Compaq Computer sp. z o.o.za produkt iPaq H3700
JTT COMPUTER S.A. za produkt ADAX Appliance Server
Adobe za produkt Photoshop 6.0 PL
Apple IMC Poland SAD Ltd. za produkt i-pod
Xerox Polska Sp. z o.o. za produkt DocuColor iGen3
Creative Labs Sp. z o.o. za produkt Sound Blaster Audigy Platinum
Logitech Poland za produkt Logitech MouseMan Cordless Optical
HP Polska za produkt HP Omnibook 500
IBM Polska za produkt Lotus Notes R5
Microsoft za produkt Windows XP
Symantec (Polska) za produkt Norton AntiVirus 2002
Euro-Color Sp. z o.o.za Olympus CAMEDIA E-20P
Intel Poland Developments, Inc za produkt Pentium 4
Panasonic Polska za produkt KX-TCD735
Philips Polska za produkt DVDR1000
Sony Poland za produkt Digital Handycam DCR-TRV30
TDK Polska za produkt CD-R Reflex Ultra 24x
Techmex za produkt Toshiba Tecra 9000

http://www.wprost.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry