Certyfikowane aukcje antyków Aukcje24.pl i Desa

Opublikowano: 21 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

5 czerwca platforma aukcyjna Aukcje24.pl uruchomiła „Aukcje DESA” – drugie, po Aukcjach PAH, znaczące przedsięwzięcie partnerskie. Tym razem partnerem jest Desa Unicum sp. z o.o. – najstarszy w Polsce dom aukcyjny będący zarazem siecią antykwariatów – galerii.

To pierwsza tego typu współpraca na rynku obrotu dziełami sztuki, łącząca nowoczesność z tradycyjną formą handlu. Aukcje DESA dają jedyną w polskim Internecie możliwość zakupu antyków z certyfikatem ich autentyczności – każdy wystawiony w serwisie przedmiot poprzedzony jest fachową oceną specjalistów Desy Unicum.

Firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za zgodność opisu ze stanem faktycznym wystawionych obiektów z certyfikatem. Wszystkie znajdujące się w serwisie przedmioty prezentowane będą równocześnie w największej Galerii Desy Unicum w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 34/50.

Internet jako sposób dystrybucji na pewno nie wyprze tradycyjnych form sprzedaży antyków, stanie się natomiast jego poważnym uzupełnieniem, głównie jako metoda dotarcia z szerszą ofertą do klienta – twierdzi Jan Koszutski, dyrektor Domu Aukcyjnego Desa Unicum. Od dłuższego czasu obserwujemy Aukcje24.pl. W związku z dynamicznym rozwojem tego serwisu zdecydowaliśmy się na współpracę. Chcemy wspólnie prezentować obiekty potencjalnie interesujące wszystkich jego użytkowników. Nasza oferta to setki antycznych przedmiotów. Są wśród nich zarówno dzieła sztuki, wyroby rzemiosła artystycznego jak i popularne starocie. Dyrektor Koszutski spogląda w przyszłość: Przewidujemy, że ilość wystawianych na aukcjach internetowych obiektów wyniesie miesięcznie, w pierwszym okresie, około 150 sztuk. Do końca roku planujemy, że może być ich około 1000.

http://www.desa.aukcje24.pl/

Sylwester KozakCertyfikowane aukcje antyków Aukcje24.pl i Desa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.