CHIP Online ma ponad 3 mln odsłon miesięcznie

Opublikowano: 4 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Po spadku oglądalności, jaki był spowodowany budowaniem serwisu od nowa (po zerwaniem umowy licencyjnej z poland.com), CHIP Online miał w styczniu aż 3 miliony 105 tysięcy odsłon.
Wynika z tego, że jest to zdecydowanie najczęściej oglądany wortal o tematyce komputerowej w Polsce.

W październiku i listopadzie 2001 internauci mieli problemy z wejściem na strony CHIP-a online (znajdującej się w domenie www.poland.com), co spowodowało spadek oglądalności serwisu.

Zerwanie umowy z Poland.com i ponowne uruchomienie CHIP-a w okrojonej początkowo wersji (strona główna, NewsRoom i Download) miało również wpływ na oglądalność, a mimo to w grudniu ubiegłego roku CHIP osiągnął ponad 2 miliony odsłon.

W styczniu uruchomiono podserwisy CHIP-a: Top10 i KomputerEXPO 2002, a redakcja Magazynu komputerowego CHIP zorganizowała I Mistrzostwa Polski w Składaniu Peceta, co spowodowało zdecydowany wzrost oglądalności.

Już wkrótce zostaną uruchomione kolejne podserwisy CHIP-a: Praca w IT i CHIPLab, które powinny uzupełnić ofertę wortalu.
W tym roku planowane jest również rozszerzenie oferty poszczególnych działów, co spowoduje dostarczenie użytkownikom CHIP-a, jeszcze lepszej, bardziej kompleksowej oferty.

Warto również odnotować, że CHIP online jako jeden z nielicznych dużych wortali tematycznych nie zdecydował się na wstąpienie do sieci reklamowych, a obsługę systemu reklam internetowych zlecił firmie IDM.NET, co powinno gwarantować rzetelność wyświetlanych reklam.

Oto statystyki odsłon CHIP-a ONLINE w styczniu:
CHIP ONLINE: 3 105 100
Strona główna: 619 841
Newsroom: 430 494
Download: 1 739 288
Top10: 260 689

http://www.chip.pl

Sylwester KozakCHIP Online ma ponad 3 mln odsłon miesięcznie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.