Chip.pl w sieci ARBOnetwork

Opublikowano: 2 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Sieć ARBOnetwork odpowiada za sprzedaż i obsługę powierzchni reklamowej na serwisie technologicznym Chip.pl.
Chip.pl dołączył do pakietów ARBOtechnologia (m.in. PClab.pl, FrazPC.pl, MegaDownload.pl) oraz ARBOfacet (m.in. CKM.pl, SportoweFakty.pl, V10.pl). Na stronie emitowane są zarówno płaskie, jak i wyskakujące formy reklamy, w tym kreacje video i FX.

Użytkownicy serwisu Chip.pl to internauci poszukujący nowatorskich i zaawansowanych usług i produktów z dziedziny telekomunikacji, elektroniki użytkowej czy informatyki. W czerwcu stronę odwiedziło blisko 300 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.06). Aż ¼ z nich stanowiły kobiety. Poza tym przeciętny użytkownik Chip.pl to osoba przed 35. rokiem życia, zaawansowana w użytkowaniu Internetu. Pod względem statusu zawodowego wśród czytelników Chip.pl przeważają uczniowie i studenci (28,8%) oraz specjaliści i przedstawiciele wolnych zawodów (17,8%).

Wraz z Chip.pl do sieci ARBOnetwork dołączyła polska wersja językowa Chip.eu – pierwszej międzynarodowej strony umożliwiającej bezpłatne pobranie oprogramowania. Download.chip.pl udostępnia 70 000 różnorodnych plików i aplikacji. W czerwcu odwiedziło ją 172 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.06)

Sylwester KozakChip.pl w sieci ARBOnetwork

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.