Idąc w ślady światowych gigantów technologicznych, Cinkciarz.pl wprowadza własny krój pisma, który stanie się ważnym elementem identyfikacji wizualnej fintechu.
System krojów Conotoxia stworzony specjalnie na potrzeby Cinkciarz.pl będzie wykorzystywany na stronie internetowej firmy, w aplikacjach mobilnych oraz materiałach marketingowych. Proces tworzenia kroju trwał niemal rok. Ma oddawać charakter marki i odróżniać ją od konkurencji. Poza zapewnieniem spójności wizerunku Cinkciarz.pl kieruje się również praktycznymi pobudkami, takimi jak czytelność publikowanych treści, niezależnie od języka czy formatu.
Cinkciarz.pl od kilku lat podbija rynki międzynarodowe z siostrzaną marką Conotoxia. Taką nazwę przyjął właśnie nowy, międzynarodowy krój pisma, zaprojektowany dla fintechu.
Jak się wzorować, to tylko na najlepszych – tłumaczy Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl. Własne fonty mają bowiem takie firmy jak: Apple, Samsung, Netflix czy Google. – Wciąż zwiększamy naszą obecność na globalnym rynku. Budując światową markę, stosujemy kompleksowe podejście do wizerunku i strategii komunikacji.
Conotoxia doskonale oddaje charakter polskiego fintechu. Powstały krój jest dynamiczny, zadziorny, ale także dostępny i przyjazny, bliski użytkownikom. Z tego względu litery mają „rogi”, oddając odwagę i dynamikę działań Cinkciarz.pl, a sama konstrukcja liter pozostaje przyjazna i nowoczesna. To idealna metafora historii firmy, której nazwa wciąż budzi kontrowersje wśród niektórych, lecz pozostaje jednym z liderów polskiego rynku wymiany walut – przekonują przedstawiciele firmy.
Nowoczesny krój występuje w trzech wariantach: Conotoxia, Conotoxia Narrow, Conotoxia Mono, tworzących łącznie 35 odmiany. Każda z nich zawiera w sobie pismo łacińskie z szerokim wachlarzem językowym, cyrylicę wraz z jej odmianami regionalnymi oraz alfabet grecki. Nie zabrakło w nich również czytelnych symboli walut oraz różnych rodzajów cyfr i innych zaawansowanych funkcji zecerskich.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.