CityDeal zmienia logo i domenę

Opublikowano: 17 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Po miesiącu od przejęcia przez Groupon, portal zakupów grupowych Citydeal.pl zmienia logo i domenę. W okresie przejściowym logo łączy obydwie marki – Groupon i Citydeal. Obecnie aktywne są też obie domeny, kierujące na tą samą stronę. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon.

Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe. Kampania internetowa będzie prowadzona długofalowo.

„Zależy nam na płynnym przejściu na nową markę w sposób, który najmniej odczują nasi klienci i partnerzy biznesowi. Wręcz przeciwnie – chcemy, aby mogli oni docenić możliwości i potencjał, który niesie światowa marka Groupon.”
– komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.

CityDeal zmienia logo i domenę  1Od początku funkcjonowania serwisu sprzedano 8000 bonów. a zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tysięcy.  Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza głowną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.

www.groupon.pl

Hanna LaskowskaCityDeal zmienia logo i domenę

Podziel się!

O autorze

hania