Po miesiącu od przejęcia przez Groupon, portal zakupów grupowych Citydeal.pl zmienia logo i domenę. W okresie przejściowym logo łączy obydwie marki – Groupon i Citydeal. Obecnie aktywne są też obie domeny, kierujące na tą samą stronę. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon.
Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe. Kampania internetowa będzie prowadzona długofalowo.
„Zależy nam na płynnym przejściu na nową markę w sposób, który najmniej odczują nasi klienci i partnerzy biznesowi. Wręcz przeciwnie – chcemy, aby mogli oni docenić możliwości i potencjał, który niesie światowa marka Groupon.” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.
Od początku funkcjonowania serwisu sprzedano 8000 bonów. a zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tysięcy. Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza głowną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.