ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Firma, która do tej pory była postrzegana głównie jako broker reklamy on-line, chce skoncentrować swoją działalność biznesową na realizacji kampanii w modelu pay per performance oraz na budowie narzędzi optymalizacyjnych dla domów mediowych i swoich klientów. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.
Click2Call to nowy rodzaj kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie, który przenosi kluczowy element tradycyjnego procesu sprzedaży – rozmowę z klientem – do środowiska on-line. Usługa ta łączy w sobie siłę tradycyjnej komunikacji opartej o rozmowę z wszystkimi zaletami promocji prowadzonej w Internecie.
Zasada działania Click2Call opiera się na umożliwieniu internaucie połączenia się z konsultantem lub sprzedawcą bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności korzystania z tradycyjnej telefonii. W wariancie usługi CallBack internauta zostawia swój numer telefonu i prosi o oddzwonienie – określając wcześniej datę i czas, który mu odpowiada.
ClickAd w ramach usługi Click2Call oferuje dwie usługi:
Click2Call website – daje możliwość zapoznania się z reklamowanym produktem przed wykonaniem połączenia, a funkcja „zadzwoń” dostępna jest na stronie WWW reklamodawcy. Kampanie typu Click2Call website realizowane są w jednym z dwóch wariantów: standard lub pro. W ramach stałej, miesięcznej opłaty klient otrzymuje także określoną liczbę rozmów gratis.
Click2Call kampania – łączy tradycyjne kampanie reklamowe emitowane na wybranych witrynach z kreacją umożliwiającą połączenie (albo w opcji „rozmawiaj teraz”, albo w opcji callback).
Click2Call to usługa, która według różnych analiz i doświadczeń empirycznych pozwala na zwiększenie sprzedaży on-line nawet o 45%. Klient w trakcie oglądania produktu na stronie internetowej ma możliwość nawiązania natychmiastowej rozmowy ze sprzedawcą, co znacznie zwiększa szanse na dokonanie zakupu. Usługa eliminuje także efekt zagubienia internauty, co bardzo często ma miejsce w przypadku dużych witryn korporacyjnych i sklepów internetowych – analiza przypadku dużego ubezpieczyciela dowiodła, że efekt zagubienia może być zmniejszony nawet o 25%. Dodatkowo Click2Call zwiększa satysfakcję klienta – w przypadku pewnej linii lotniczej, która zastosowała tą usługę, aż 92% użytkowników wypowiadało się o niej entuzjastycznie. Usługa jest bardzo prosta w implementacji i zarządzaniu, jest łatwa w skalowaniu i pozwala prowadzić nawet bardzo duże kampanie reklamowe.
Kampanie Click2Call rozliczane są w dwóch modelach. Pierwszy z nich – Call&Action – opiera się na rozliczeniu za każdą wykonaną rozmową (wykorzystanie technologii VoIP pozwala minimalizować koszty) i za każdą wykonaną akcję, taką jak na przykład zakup produktu czy wypełnienie formularza. Clickad realizuje wcześniej kampanie testową, która pozwala wycenić koszt rozmów dla konkretnej kampanii. Drugi z modeli – Click&Call – zakłada rozliczenie za każde kliknięcie (wejście na stronę reklamodawcy) i wykonaną rozmowę.
„Chcemy oprzeć się na dostarczaniu naszym klientom innowacyjnych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym będą mogli prowadzić skuteczne działania reklamowe w szybko zmieniającej się rzeczywistości internetowej. Click2Call doskonale się wpisuje w takie podejście. Dodatkowo chcemy dzielić się z klientami naszym doświadczeniem i wiedzą, jaką zdobywaliśmy latami tworząc udane kampanie reklamowe. Dlatego też wprowadziliśmy kilka miesięcy temu narzędzie do optymalizacji kampanii, jakim jest AdImprove.” – powiedział Adam Dyba, Business Development Director, ClickAd. „Wprowadzenie usługi Click2Call do oficjalnej oferty firmy poprzedzone było wieloma testami, a także szczegółową analizą biznesową i ekonomiczną. Pierwsze realizacje i zainteresowanie naszych klientów pozwalają nam sądzić, że była to bardzo dobra decyzja.” – dodał.
ClickAd ma już na swoim koncie pierwsze udane kampanie reklamowe Click2Call. Jedną z nich jest kampania szkoleń przeprowadzona dla Akademii Altkom. Obecnie przygotowywane są kolejne kampanie dla klientów ClickAd.
Hanna Laskowska, e-biznes.pl
www.click2call.pl
www.clickad.pl
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.