ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.
Click2Call to nowy rodzaj kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie, który przenosi kluczowy element tradycyjnego procesu sprzedaży – rozmowę głosową – do środowiska on-line. Usługa ta łączy w sobie siłę tradycyjnej komunikacji opartej o rozmowę z wszystkimi zaletami promocji prowadzonej w Internecie.
Zasada działania Click2Call opiera się na umożliwieniu internaucie połączenia się z konsultantem lub sprzedawcą bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności korzystania z tradycyjnej telefonii.
Click2Call to usługa, która według różnych analiz i doświadczeń empirycznych pozwala na zwiększenie sprzedaży on-line nawet o 45%. Klient w trakcie przeglądania produktu na stronie internetowej ma możliwość nawiązania natychmiastowej rozmowy ze sprzedawcą, co znacznie zwiększa szanse na dokonanie zakupu. Usługa jest bardzo prosta w implementacji i zarządzaniu, jest łatwa w skalowaniu i pozwala prowadzić nawet bardzo duże kampanie reklamowe.
„Rola brokerów reklamowych od dłuższego czasu ulegała zmianie i oczywista była zmiana strategii i filozofii działania. Tą zmianę zapowiadaliśmy pod koniec ubiegłego roku, choć przygotowywaliśmy się do niej bardzo solidnie od znacznie dłuższego czasu. Bardzo istotne było pozyskanie silnego inwestora finansowego. Kolejnym krokiem było rozszerzenie działalności o rynek ukraiński, co przynosi efekty znacznie lepsze od zakładanych. Ogłaszana obecnie zmiana strategii i wprowadzanie nowych usług stanowi podsumowanie naszej pracy z ostatnich miesięcy.” – powiedział Maciej Krajewski, Prezes firmy.
ClickAd ma na swoim koncie pierwsze udane kampanie reklamowe Click2Call. Jedną z nich jest kampania szkoleń przeprowadzona dla Akademii Altkom. Obecnie przygotowywane są kolejne kampanię dla klientów ClickAd.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.