ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.
Click2Call to nowy rodzaj kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie, który przenosi kluczowy element tradycyjnego procesu sprzedaży – rozmowę głosową – do środowiska on-line. Usługa ta łączy w sobie siłę tradycyjnej komunikacji opartej o rozmowę z wszystkimi zaletami promocji prowadzonej w Internecie.
Zasada działania Click2Call opiera się na umożliwieniu internaucie połączenia się z konsultantem lub sprzedawcą bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności korzystania z tradycyjnej telefonii.
Click2Call to usługa, która według różnych analiz i doświadczeń empirycznych pozwala na zwiększenie sprzedaży on-line nawet o 45%. Klient w trakcie przeglądania produktu na stronie internetowej ma możliwość nawiązania natychmiastowej rozmowy ze sprzedawcą, co znacznie zwiększa szanse na dokonanie zakupu. Usługa jest bardzo prosta w implementacji i zarządzaniu, jest łatwa w skalowaniu i pozwala prowadzić nawet bardzo duże kampanie reklamowe.
„Rola brokerów reklamowych od dłuższego czasu ulegała zmianie i oczywista była zmiana strategii i filozofii działania. Tą zmianę zapowiadaliśmy pod koniec ubiegłego roku, choć przygotowywaliśmy się do niej bardzo solidnie od znacznie dłuższego czasu. Bardzo istotne było pozyskanie silnego inwestora finansowego. Kolejnym krokiem było rozszerzenie działalności o rynek ukraiński, co przynosi efekty znacznie lepsze od zakładanych. Ogłaszana obecnie zmiana strategii i wprowadzanie nowych usług stanowi podsumowanie naszej pracy z ostatnich miesięcy.” – powiedział Maciej Krajewski, Prezes firmy.
ClickAd ma na swoim koncie pierwsze udane kampanie reklamowe Click2Call. Jedną z nich jest kampania szkoleń przeprowadzona dla Akademii Altkom. Obecnie przygotowywane są kolejne kampanię dla klientów ClickAd.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...