Broker reklamy internetowej – ClickAd – zajmujący się planowaniem, zakupem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w Internecie należy do grupy partnerów PCK. W roku 2002 w ramach współpracy z PCK ClickAd przeprowadził dwie kampanie. Pierwsza z nich – „Przywróćmy dzieciom uśmiech” to kampania zachęcająca użytkowników telefonów komórkowych do wysyłania SMS`ów pod numer 7300, była przygotowana przez PLUS GSM. Druga to kampania mailingowa „Kartki dla powodzian.”
„Sieć Partnerów PCK”, to ogólnokrajowa kampania marketingowa, której realizacji podjął się Polski Czerwony Krzyż. PCK to największa organizacja pozarządowa w Polsce około 600 000 członków i ponad 100 000 aktywnych wolontariuszy. Sieć Partnerów PCK, do której należy ClickAd, to również tytuł programu marketingu społecznego na rzecz PCK, w którym Partner PCK zyskuje – pomagając, wspierając Polski Czerwony Krzyż.
„W roku 2003 życzylibyśmy sobie, zacieśnić współpracę z PCK, jesteśmy gotowi przeprowadzić znacznie więcej kampanii, w razie potrzeby nawet, co miesiąc.” – mówi Sobierajski.
„Nasze doświadczenia z ubiegłego roku, w którym przeprowadziliśmy wspólnie dwie kampanie – „Przywróćmy dzieciom uśmiech” oraz „Kartki dla powodzian”, dowodzą, iż jest to działalność, która odnosi sukces, jeśli tylko zawiera element zaangażowania. Kampania „Przywróćmy dzieciom uśmiech” była przeprowadzona na ponad 50 najbardziej popularnych w Polsce witrynach internetowych. Wygenerowaliśmy aż 3,5 mln odsłon. W mailingu „Kartka dla powodzian” w sumie rozdystrybuowaliśmy około 100 000 maili w formatach txt i html.” – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.