Broker reklamy internetowej ClickAd zakończył wdrażanie w Polsce i na Ukrainie nowego systemu adserwerowego – BBmedia. Stanowi on obecnie jedną z najnowocześniejszych platform tego typu w Polsce.
Adserwer to specjalne oprogramowanie służące do organizacji, planowania i monitorowania emisji banerów reklamowych na stronach internetowych. Dotąd ClickAd wykorzystywał w Polsce konkurencyjny system DoubleClick 3.5. Na Ukrainie jest to pierwszy instalowany adserwer, ponieważ oddział firmy w tym kraju dopiero powstał.
„Wybór BBmedia podyktowany był możliwościami i elastycznością oprogramowania oraz możliwością uzyskania bieżącej pomocy technicznej, którą zapewnia zarówno ARBOvision – przedstawiciel BBmedia na Polskę, jak i producent adserwera – firma Internet BillBoard z Czech,” – powiedział Artur Dziubiński, ARBOvision Director.
Oprogramowanie BBmedia oferuje wiele możliwości targetowania i kontroli kampanii. Do systemu możliwe jest podłączenie dowolnej bazy geotargetowania. Poza tym BBmedia posiada funkcję śledzenia zachowania użytkownika po jego wejściu na reklamowaną stronę, bez względu na to czy kliknął w reklamę czy też nie. Zastosowano tu również unikatowe rozwiązania likwidujące problem zbyt długiego oczekiwania na ściągnięcie się reklamy.
Firma Internet BillBoard jest dodatkowo w stanie dostosować funkcjonalność adserwera zależnie od bieżących potrzeb i oczekiwań poszczególnych klientów. Zmiany w systemie są przygotowywane i implementowane w bardzo krótkim czasie, dzięki czemu klient ma możliwość realizowania różnorodnych kampanii oraz otrzymywania statystyk i raportów zgodnych z wymaganiami w danym przypadku.
W Polsce BBmedia wykorzystywane jest już przez internetową sieć reklamową ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.