ClickAd wprowadza AdImprove

AdImprove to nowe narzędzie do optymalizowania kampanii reklamowych w Internecie. Usprawnia ono proces doboru witryn do media planu przy budowaniu kampanii. AdImprove jest produktem otwartym, który znajdzie zastosowanie przy budowie media planów w ClickAd oraz zostanie udostępniony wszystkim agencjom i domom mediowym, które zechcą z niego skorzystać.
AdImprove opiera się zastosowaniu metody najlepszego gospodarowania posiadanymi zasobami. Narzędzie wykorzystuje model matematyczny, który wpływa na optymalizację czterech podstawowych procesów decyzyjnych, jakie podejmowane są przy planowaniu kampanii reklamowych. AdImprove usprawnia działania w takich obszarach jak:
– maksymalizacja zasięgu z uwzględnieniem budżetu kampanii,
– maksymalizacja zasięgu w grupie docelowej,
– minimalizacja kosztu przy dotarciu do określonej liczby użytkowników,
– minimalizacja kosztu w grupie docelowej.

Do analiz system wykorzystuje dane z badania Megapanel PBI/Gemius, a także dane na temat cen wszystkich witryn i portali z bazy ClickData. W przyszłości narzędzie będzie dodatkowo powiązane z danymi historycznymi poszczególnych kampanii realizowanych przez ClickAd od 2000 roku.

„AdImprove nie tylko pokazuje jak powinien wyglądać optymalny plan kampanii reklamowej, ale także określa jego wrażliwość na zmiany cen czy ilość planowanych odsłon. To znacznie poprawia proces planowania, gdyż wskazuje różne możliwe scenariusze i pozwala wybrać najlepszy z nich.” – powiedział Cezary Tokarski, Business Development Manager.

Agencje planujące kampanię reklamową dowiedzą się m.in.: jak wyznaczyć optymalny plan kampanii reklamowej maksymalizując dotarcie do grupy docelowej lub minimalizując koszt dotarcia; gdzie należy położyć nacisk na rabaty aby zmniejszyć koszt kampanii; do ilu osób maksymalnie dotrze kampania przy danym budżecie; jaką kwotę należy wydać aby dotrzeć do danej liczby użytkowników w grupie docelowej; jak zwiększą się koszty kampanii jeśli uznaniowo zostanie zaplanowana wybrana witryna; na jakie witryny należy położyć największy nacisk przy negocjacji ceny.

„Jestem pewien, że nasza propozycja w dużym stopniu ułatwi pracę wszystkim media planerom, a także wpłynie na zwiększenie korzyści dla ich Klientów.” – powiedział Maciej Sobierajski, prezes ClickAd.

www.clickad.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top