Maciej Sobierajski

ClickAd wprowadza AdImprove

AdImprove to nowe narzędzie do optymalizowania kampanii reklamowych w Internecie. Usprawnia ono proces doboru witryn do media planu przy budowaniu kampanii. AdImprove jest produktem otwartym, który znajdzie zastosowanie przy budowie media planów w ClickAd oraz zostanie udostępniony wszystkim agencjom i domom mediowym, które zechcą z niego skorzystać. AdImprove opiera się zastosowaniu metody najlepszego gospodarowania posiadanymi

ClickAd wprowadza AdImprove więcej »

Bankier.pl wypracowuje zysk i kupuje portal Twoja-Firma.pl

Łączne przychody Bankier.pl w pierwszym półroczu 2004 roku wyniosły 1,5 mln zł i wzrosły w stosunku do I półrocza ubiegłego roku o 81%. Rok 2004 spółka zamierza zamknąć przychodem przekraczającym 3 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2004 podobnie jak w pierwszym kwartale tego roku spółka wypracowała zysk netto. „Wyniki finansowe pierwszego półrocza potwierdzają dobrą

Bankier.pl wypracowuje zysk i kupuje portal Twoja-Firma.pl więcej »

Out Layer- nowa forma reklamy w ClickAd

ClickAd – broker reklamy internetowej, wprowadza nową formę reklamy – Out layer. Nowa reklama jest w całości opracowana przez zespół ClickAdu. Out layer jest podobny do znanych już top layerów, lecz w przeciwieństwie do nich może pokazywać się poza ramkami przeglądarki. W praktyce oznacza to, że ClickAd może emitować reklamy, które po zminimalizowaniu okna Internet

Out Layer- nowa forma reklamy w ClickAd więcej »

Scroll to Top