Zanox.pl działająca w ponad 190 krajach sieć afiliacyjna, obecna do tej pory w Polsce jedynie poprzez lokalnych partnerów otwiera oddział w Warszawie.
Z tej okazji zadaliśmy kilka pytań Maciejowi Wyszyńskiemu, dyrektorowi polskiego oddziału Zanox.
„Wejście do Polski rozszerza obszar naszego działania oraz znacznie zwiększa oferowane klientom możliwości – mówi Thomas Hessler, prezes Zanox. Dzięki nowatorskiemu podejściu do promocji online, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, globalnemu zasięgowi oraz wieloletniemu doświadczeniu nasza firma jest w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej.” – deklaruje Hessler.
Zanox był dotychczas obecny był w Polsce jedynie poprzez lokalnych partnerów. Decyzja o otwarciu oddziału w naszym kraju potwierdza, że polski rynek online oraz e-commerce są jednymi z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Według ostatnich danych IAB, wartość reklamy internetowej w 2007 w Polsce wyniosła 330 milionów złotych, z dynamiką na poziomie ponad 60% w stosunku do roku 2006. Natomiast Forrester Research szacuje, że już co drugi polski internauta dokonał choć raz w życiu transakcji kupna-sprzedaży w sieci, włączając w to aukcje internetowe.
Rozmowa z Maciejem Wyszyńskim, szefem polskiego oddziału Zanox:
Redakcja e-biznes.pl: Co ma zanox, czego nie mają inni?
Jakość programu (startujemy tylko jeżeli wdrożyliśmy optymalne rozwiązanie trackingu, udostępniliśmy pełne portfolio kreacji), duże portfolio materiałów reklamowych w poszczególnych programach, optymalny tracking (dodatkowe metody trackingu także bez zapisywania cookie, które gwarantuje większa konwersję), dodatkowy zasięg za pomocą partnerstw GAP [umożliwiających dostęp do sieci reklamowych na całym świecie], regularne wypłaty, szczegółowe raporty w czasie rzeczywistym, service hotline 24h/7 dni w tygodniu dla naszych globalnych wydawców oraz doradztwo ekspertów.
W komunikacie zwracacie uwagę głównie na wasze osiągnięcia zagranicą. A w Polsce? Jak szybko chcecie zbudować silną pozycję u nas?
Otwarcie biura w Warszawie było starannie przemyślane i przygotowywane; oczywiście ten rok jest dla nas niezmiernie ważny. Pragniemy wprowadzić w Polsce wysokie standardy na rynku „płać za efekt” i udowodnić, że wieloletnie doświadczenie, zaawansowana i innowacyjna technologia oraz globalny zasięg, to atuty umożliwiające walkę o przywództwo na tym rynku.
Kto jest największym konkurentem w Polsce, jak Pan postrzega konkurencję w Polsce?
Zanox w tej chwili konkuruje przede wszystkim z TradeDoubler. Oczywiście podchodzimy do każdego konkurenta z pełnym szacunkiem. Z TD znamy się już od lat konkurując na wielu europejskich rynkach. Oczywiście są także Afilo i Novum, jednak są to stosunkowo młode, lokalne sieci wiec jak na razie, ciężko jest się nam na ich temat wypowiedzieć.
Waszym partnerem są sieci Adnet i ARBOmedia. Tymczasem czy nie jest tak, ze sieci afiliacyjne są konkurencją dla sieci tradycyjnych?
Sieci tradycyjnie nie muszą konkurować z afiliacyjnymi. Mogą się uzupełniać nawzajem, tworząc pewnego rodzaju symbiozę, co zresztą potwierdza współpraca zanox z sieciami Adnet i ARBOmedia
Hanna Laskowska, e-biznes.pl
Strategia biznesowa Zanox, dzięki której odniósł światowy sukces, oparta jest na modelu „Pay Per Action – płać za sukces” i zakłada, że reklamodawca rozliczany jest za konkretną akcję – płaci tylko za rezultaty swoich działań promocyjnych, np.: za sprzedaż, rejestrację czy wypełnienie formularza. Wdrożenie unikatowego i nowatorskiego systemu monitorowania, rozliczania transakcji oraz raportowania zapewnia całkowitą przejrzystość procesu, zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców. Dostęp do indywidualnego panelu administracyjnego, pozwala dodatkowo w prosty i intuicyjny sposób zarządzać kampaniami. Za pośrednictwem tylko jednego konta, zleceniodawca ma możliwość reklamowanie swoich produktów globalnie, zarówno w Polsce, większości krajów europejskich, w USA, a także w Chinach. Dzięki temu oferta reklamowa Zanox jest zarówno atrakcyjna dla polskich firm planujących ekspansję za granicę czy tam już działających, jak i rodzimych serwisów chcących współpracować z zagranicznymi reklamodawcami w ramach międzynarodowych programów. Pełna integracja wyników śledzenia z reklamodawcami w sieci, dostosowane raportowanie w czasie rzeczywistym dzięki zintegrowanej z systemem usłudze WebServices API, stabilne i bezpieczne warunki współpracy z ponad 2 tysiącami klientów na świecie, rozliczanie transakcji w ponad 200 walutach to kolejny benefity współpracy z Zanox.
Technologia GAP w ramach, której firma udostępnia możliwość reklamowania się wśród ponad miliona partnerów za pośrednictwem między innymi największych sieci reklamowych na świecie, w tym m.in.: Affiliate Curry, clixGalore, latinedge, euroads, ADBRITE, OfferForge, ADWAYS oraz polskich: Adnet i ARBOmedia jest jedyną w swoim rodzaju na świecie.
Pierwszą polską firmą, która podjęła współpracę z Zanoxem są rodzime nisko kosztowe linie lotnicze Central Wings. Dzięki indywidualnemu programowi reklamowemu online, firma znacznie zwiększyła sprzedaż biletów lotniczych na terenie Europy.
www.zanox.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.