Agencja Internetowa 4Kroki stworzyła kulinarny serwis Co Mam Zjeść? Jego głównymi odbiorcami mają być osoby zapracowane, które nie mają czasu na długie robienie zakupów i gotowanie skomplikowanych potraw.
Pomysł zrodził się w naszej agencji, kiedy wypaleni spotkaniami kreatywnymi, nie mieliśmy weny do wymyślania dań, które moglibyśmy zjeść w porze lunchu. Inspiracją byli również koledzy z różnych branż, którzy podobnie jak my, narzekali na monotonność codziennego jadłospisu, a także na brak pomysłów na przyrządzenie posiłku wróciwszy po pracy do domu – tłumaczą nam twórcy serwisu.
Co Mam Zjeść? ma być funkcjonalną platformą ułatwiającą podejmowanie decyzji zakupowych. Podzielony jest na dwie sekcje – Jestem w pracy i Jestem w domu. Oferuje bazę prostych potraw do samodzielnego przygotowania.
Niestety każdemu z nas zdarza się wyrzucać przeterminowane produkty z lodówki. Funkcjonalność Co Mam Zjeść? przeciwdziała takiemu marnotrawstwu. Pierwszym krokiem do wybrania potrawy jest filtracja przepisów po produktach dostępnych w domu. Jest to prosty system: zawartość lodówki integrujesz z CMZ. W wynikach wyświetlają się przepisy. Jeżeli masz pod ręką tylko marchew i cebulę, resztę produktów możesz dokupić w sklepie, drukując sobie cały przepis – radzi Renata Stefankowicz, PR Specialist Agencji 4Kroki.
Od innych portali kulinarnych, Co Mam Zjeść? ma wyróżniać się odmienną filozofią. Duża część serwisów zmusza użytkowników do podjęcia decyzji co konkretnego chciałby przyrządzić w danej chwili, co determinuje sortowanie według nazw potraw.
Nasz serwis funkcjonuje na zupełnie innej zasadzie. W sekcji „W domu”, użytkownik wprowadza w wyszukiwarkę produkty, które posiada w domu, po czym otrzymuje propozycje dań zawierających owe składniki. Aby ułatwić wybór, wyszukane dania prezentowane są według zgodności składników. Dodatkowo, tych, których nam brakuje, są odseparowane od tych, które posiadamy. Potrawy nie są trudne do przyrządzenia, dobierane tak, aby ich wykonanie nie zabierało zbyt wiele czasu. W sekcji „W pracy” użytkownik znajdzie propozycje kulinarne, które może spożyć w pracy, a także propozycje produktów, które mogą ułatwić wybór podczas zakupów, natchnąć do urozmaicenia posiłków w pracy – mówi nam Renata Stefankowicz.
Twórcy Co Mam Zjeść? zapewniają, że nie chcą, przynajmniej na razie, zarabiać na serwisie. W przyszłości planowana jest jednak współpraca z producentami dań gotowych (dania błyskawiczne, potrawy mrożone), promocja konkretnych marek na stronie serwisu, promocja wydawnictw kulinarnych lub opcja Zareklamuj się na Co mam zjeść?
W najbliższej czasie uruchomiona zostanie wersja light pod przeglądarkę WWW oraz aplikacje mobilne (iPhone). W przygotowaniu jest również widget na serwisy społecznościowe (Grono, Facebook).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.