Okres wiosenno-letni na rynku telefonii komórkowej to czas wzmożonej aktywności zarówno użytkowników, jak i operatorów. Sieć WPmobi prowadzi obecnie akcję promocyjną NeoWPmobi oraz konkurs Doładowator.
W ramach akcji promocyjnej NeoWPmobi jej uczestnicy otrzymują starter
z limitowanej serii kart. Posiadacze takiej karty dostają m.in. 10 zł na start i większe kwoty gotówkowe za doładowania, a dodatkowo ich numer w sieci WPmobi pozostaje aktywny przez cały rok.
Każdy posiadacz startera NeoWPmobi, a także każdy obecny użytkownik sieci WPmobi może również „doładować się nagrodami”, biorąc udział w konkursie Doładowator. Na najlepszych czeka 3 000 złotych (nagroda główna), Samsung F300 (nagroda specjalna dla najbardziej aktywnego gracza, który doładuje się za największą kwotę), iPody, koszulki WPmobi oraz bonusowe doładowania konta. Wszystkie osoby biorące udział w zabawie nagradzane są gadżetem multimedialnym.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy doładować dowolną kwotą konto WPmobi oraz wykazać się pomysłowością, odpowiadając na pytania dotyczące Mobiego: „Co Mobi ma pod kombinezonem?” oraz „Jaki zorganizuje dla nas FlashMob?”.
WPmobi to pierwszy w Polsce internetowy MVNO. Na rynku działa od sierpnia 2007 r., oferując trzy taryfy: MobiGłos, MobiTekst i MobiTransfer. Jako jedyny z prepaidów umożliwia swoim użytkownikom – przy minimalnej kwocie doładowania (5 zł) – wykonywanie i odbieranie połączeń aż przez 30 dni.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.