Co wyjdzie z połączenia Smarta, znaków ASCII i Twittera?

Czy pamiętacie narysowanego w zeszycie ludzika, który po przerzuceniu kartek poruszał rękoma i nogami? Producent samochodu Smart wymyślił coś podobnego. Jedyną różnicą jest fakt, że cała prezentacja odbywa się w Twitterze.

Zamiast ludzika mamy w roli głównej Smarta wraz z ruchomym krajobrazem. Jak to zrobiono? Każdy pojedynczy tweet został „narysowany” za pomocą znaków ASCII, a po przytrzymaniu klawisza „J” mamy możliwość przewinięcia tweetów i obejrzenia reklamy samochodu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q-Ftn2qsIQQ

Takie innowacyjne podejście do reklamy w mediach społecznościowych świadczy o dużej kreatywności zespołu marketingowego producenta Smarta. Dodatkowo reklama ta jest przykładem tego jak wiele potencjału kryje w sobie sam Twitter.

Tweetowa reklama została stworzona przez argentyński oddział Smarta.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top