ComArch AURUM AgentCare w Mieszku

ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa

W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt – urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się poprzez GPRS (Internet).

Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.

Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.

http://www.comarch.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top