Niska bariera wejścia oraz możliwość dotarcia do masowego klienta przyciągają do e-handlu coraz więcej przedsiębiorców, którzy dostrzegają szansę zaistnienia na polskim rynku e-commerce. W raporcie IAB wartość tego rynku w 2009 roku szacowana jest na ponad 13 mld zł. Coraz więcej firm widzi potencjał sieci i decyduje się na przeniesienie części lub całości swojej sprzedaży do Internetu. Odpowiedzią na tą potrzebę może być najnowsza wersja Comarch e-Sklep.
Wraz ze wzrostem konkurencji w ostatnich latach, niezbędnym stało się wykorzystanie nowoczesnych narzędzi informatycznych do prowadzenia skutecznej sprzedaży internetowej. Pełne wykorzystanie efektu skali, zapewniają aplikacje wspomagające prowadzenie sklepu internetowego, które zintegrowane są z systemem wykorzystywanym do obsługi firmy. Ścisła integracja pozwala zautomatyzować proces obsługi zamówienia, wyeliminować błędy oraz skrócić czas uruchomienia sklepu.
Najnowsza wersja Comarch e-Sklep została udostępniona 1 grudnia 2009 roku. Jest to już czwarta w ostatnich dziewięciu miesiącach odsłona nowoczesnej aplikacji do prowadzenia sprzedaży w Internecie. Została ona w pełni zintegrowana z systemami do zarządzania firmą – Comarch OPT!MA, Comarch CDN XL oraz Comarch ALTUM.
Największym wyróżnikiem rynkowym Comarch e-Sklep jest automatyczna synchronizacja sklepu internetowego z magazynem, która oszczędza czas właściciela sklepu oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia pomyłek. Do sklepu przekazywane są informacje na temat towaru (jak na przykład opis, zdjęcie, cena, dostępność zasobów czy specyfikacja). W drugą stronę płyną zamówienia określające: ilość, miejsce dostawy, sposób zapłaty oraz dane do faktury. Całość przepływu informacji odbywa się w tle i jest zupełnie niezauważalna zarówno dla klienta, jak i właściciela sklepu.
– Dynamiczny rozwój oraz wprowadzanie czterech nowych wersji Comarch e-Sklep rocznie podyktowany jest ambitnymi planami rozwoju funkcjonalnego naszej aplikacji. Wersja 4.5 Comarch e-Sklep, dostarcza kolejne bardzo istotne dla naszych Klientów rozwiązania. Jako najważniejsze nowości należy wymienić rozbudowę modułów integracji z serwisem aukcyjnym Allegro, udoskonalenie wyszukiwarki produktów oraz możliwość przyznawania rabatów stałym klientom. Istotnymi zmianami są także nowe, zaawansowane opcje zarządzania newsletterem oraz możliwość kontroli stanów magazynowych – mówi Paweł Regiec, Product Manager iComarch24.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.