Comarch Internet Banking zbiera nagrody

Opublikowano: 4 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Comarch Internet Banking jest systemem bankowości internetowej obsługującym klientów detalicznych, MSP, jak i klientów korporacyjnych. Jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.

Wszechstronność rozwiązania Comarch Internet Banking doceniana jest zarówno w środowisku bankowym, jak i przez klientów w kraju i zagranicą. Potwierdzają to ostatnie nagrody dla banków posługujących się rozwiązaniem dla bankowości internetowej Comarch:

  • „Europrodukt 2009” dla Bankowości Internetowej w banku Pekao SA;
  • „Best Corporate/Institutional Internet Bank in Poland” dla internetowej bankowości korporacyjnej w prestiżowym konkursie „World’s Best Internet Banks 2009” w banku Pekao SA;
  • Najlepszy bank w internecie w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2009” dla systemu bankowości elektronicznej w Alior Banku.

To nie pierwsze nagrody dla rozwiązania bankowości internetowej Comarch. System bankowości elektronicznej Alior Internet Banking, oparty na technologii Comarch, w marcu bieżącego roku został nagrodzony przez Gazetę Bankową w konkursie „Hit Roku” w kategorii „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych – 2008”.

Według badań Instytutu Gartnera, blisko połowa konsumentów korzysta z jednego, bądź dwóch systemów bankowości internetowej. Te same badania wskazują jednak, że oczekiwania klientów, co do kanałów samoobsługowych nie pokrywają się z oczekiwaniami banku. Klienci stawiają na ergonomię użytkowania, różnorodność funkcjonalności oraz bezpieczeństwo w zarządzaniu swoimi finansami. Banki natomiast chcą wykorzystać kanał elektroniczny jedynie do zwiększenia sprzedaży swoich produktów. Rozbieżności w oczekiwaniach sprawiają, że klienci wykazują skłonność do częstych zmian banku w poszukiwaniu satysfakcjonującej funkcjonalności konta internetowego. Banki, których kanały samoobsługowe nie będą personalizowane dla użytkowników, wkrótce ich stracą. Rozwiązanie Comarch Internet Banking wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno banku, jak i klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, system zapewnia szeroką funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz dostęp do wszystkich produktów banku z poziomu jednego pulpitu. –  mówi Anna Wierzchucka, Business Developement Manager, Comarch SA.

Tomasz UchańskiComarch Internet Banking zbiera nagrody

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski