Comarch Internet Banking jest systemem bankowości internetowej obsługującym klientów detalicznych, MSP, jak i klientów korporacyjnych. Jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.
Wszechstronność rozwiązania Comarch Internet Banking doceniana jest zarówno w środowisku bankowym, jak i przez klientów w kraju i zagranicą. Potwierdzają to ostatnie nagrody dla banków posługujących się rozwiązaniem dla bankowości internetowej Comarch:
- „Europrodukt 2009” dla Bankowości Internetowej w banku Pekao SA;
- „Best Corporate/Institutional Internet Bank in Poland” dla internetowej bankowości korporacyjnej w prestiżowym konkursie „World’s Best Internet Banks 2009” w banku Pekao SA;
- Najlepszy bank w internecie w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2009” dla systemu bankowości elektronicznej w Alior Banku.
To nie pierwsze nagrody dla rozwiązania bankowości internetowej Comarch. System bankowości elektronicznej Alior Internet Banking, oparty na technologii Comarch, w marcu bieżącego roku został nagrodzony przez Gazetę Bankową w konkursie „Hit Roku” w kategorii „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych – 2008”.
Według badań Instytutu Gartnera, blisko połowa konsumentów korzysta z jednego, bądź dwóch systemów bankowości internetowej. Te same badania wskazują jednak, że oczekiwania klientów, co do kanałów samoobsługowych nie pokrywają się z oczekiwaniami banku. Klienci stawiają na ergonomię użytkowania, różnorodność funkcjonalności oraz bezpieczeństwo w zarządzaniu swoimi finansami. Banki natomiast chcą wykorzystać kanał elektroniczny jedynie do zwiększenia sprzedaży swoich produktów. Rozbieżności w oczekiwaniach sprawiają, że klienci wykazują skłonność do częstych zmian banku w poszukiwaniu satysfakcjonującej funkcjonalności konta internetowego. Banki, których kanały samoobsługowe nie będą personalizowane dla użytkowników, wkrótce ich stracą. Rozwiązanie Comarch Internet Banking wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno banku, jak i klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, system zapewnia szeroką funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz dostęp do wszystkich produktów banku z poziomu jednego pulpitu. – mówi Anna Wierzchucka, Business Developement Manager, Comarch SA.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.