Comarch rozwija platformę zakupową wszystko.pl. Nowy serwis planowo ma ruszyć pod koniec czerwca, ale na portalu sprzedaż już prowadzą pierwsze sklepy internetowe.
Aktualnie na wszystko.pl trwają testy konsumenckie. Bierze w nich udział mała grupa konsumentów (ok. 7 tys. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch) oraz – od marca – również sprzedający, którzy zarejestrowali i zweryfikowali konto na portalu. Tym samym sprzedawcy mogą sprzedawać swoje produkty jeszcze przed oficjalną premierą serwisu. Ta planowana jest na czerwiec tego roku.
Na platformie zarejestrowało się ponad 10 tysięcy sprzedawców. Są wśród nich takie marki, jak Pancernik (akcesoria dla smartfonów, tabletów), Sferis (sprzęt komputerowy), Bielenda (kosmetyki).
Naszym celem jest dywersyfikacja kanałów sprzedaży, liczymy, że nasze wsparcie jako doświadczonego sprzedawcy w marketplace’ach pomoże dostarczyć atrakcyjną ofertę klientowi końcowemu – powiedział Tomasz Żak, dyrektor sprzedaży w firmie Prolech, która także podjęła sprzedaż na nowej platformie. Etap testowy wszystko.pl jest idealnym momentem na wypracowanie rozwiązań, które połączą interes klienta końcowego, sprzedawcy, wszystko.pl i stworzą miejsce, do którego klient będzie powracał. Liczymy, że brak prowizji na wszystko.pl pozwoli nam być bardziej konkurencyjnymi, co przy szybkiej dostawie i lokalnym wsparciu posprzedażowym, powinno pomóc pozyskać część klientów, zapewnić bardziej komfortowe zakupy– dodaje.
Codziennie rozmawiamy ze sklepami, w tym z tymi najpopularniejszymi w danej branży, i opowiadamy im o korzyściach, które zyskają u nas już na starcie. Wśród benefitów jest nie tylko brak prowizji od sprzedaży, ale też darmowe prowadzenie konta, pomoc opiekuna kategorii czy ciekawe rozwiązania marketingowe – przekonuje Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.
Więcej informacji o platformie i korzyściach dla sprzedawców można znaleźć pod linkiem.

Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!