W ostatnim czasie Comarch podpisał szereg umów z operatorami telekomunikacyjnymi na wdrożenie własnych systemów billingowych i systemów do zarządzania siecią. Coraz większą część w podpisywanych kontraktach stanowią usługi konsultingowe w obszarze zarządzania procesami biznesowymi. Nowymi klientami Comarch zostali Golden Telecom na Ukrainie, BTC Mobile w Bułgarii, oraz Nursat w Kazachstanie.
Podpisane kontrakty świadczą o tym, że wypracowaliśmy sobie bardzo mocna pozycję w krajach, gdzie niedawno nastąpiła deregulacja i liberalizacja rynku telekomunikacyjnego. To są dla nas ważne kontrakty, ponieważ firmy, dla których pracujemy są bardzo perspektywiczne i dynamicznie powiększają liczbę abonentów. Projekty są już w toku i dalej negocjujemy z tymi operatorami możliwość rozszerzania wdrożeń. Jesteśmy również bardzo blisko podpisania kolejnych umów w Zachodniej Europie i Stanach Zjednoczonych – mówi Piotr Piątosa, szef sektora telekomunikacyjnego w Comarch.
BTC Mobile, główny operator w Bułgarii działający pod marką Vivatel, wybrał rozwiązania Comarch do zarządzania kanałami dystrybucji Comarch Dealer Management and Comarch Commission oraz usługi konsultingowe. Ukraiński Golden Telecom, należący do Grupy Golden Telecom, która jest wiodącym dostawcą zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Internetu na Ukrainie, zdecydował się na wdrożenie Comarch Billing System, Comarch Mediation i Comarch Service Provisioning. Na wdrożenie kompleksowej platformy świadczenia usług składającej się z modułów Comarch Billing System, InterPartner Billing, Customer Care, 3ARTS, Business Process Management, Mediation and Self Care, zdecydował się również Nursat, wiodący prywatny dostawca usług telekomunikacyjnych (PSTN/IP/data/satellite) działający w Kazachstanie i w Rosji.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.