Comperia zakończyła prywatną ofertę akcji i pozyskała od inwestorów instytucjonalnych 3,5 mln zł. Środki posłużą spółce do sfinansowania strategicznego projektu rozwoju ubezpieczeń oraz przystosowanie porównywarek do urządzeń mobilnych.
Pierwotnie środki z emisji miały służyć przejęciu spółki z branży ubezpieczeniowej, posiadającej sieć agentów ubezpieczeniowych oraz budowie narzędzi informatycznych. W tych warunkach rynkowych uznaliśmy, że najlepszą strategią jest rozłożenie naszego planu ekspansji na dwa etapy. W pierwszej kolejności chcemy zbudować nowatorską aplikację dla agentów, przetestować ją i zbudować większą bazę klientów porównujących ubezpieczenia online – na zrealizowanie tych celów pozyskaliśmy odpowiedni kapitał. Ostatecznie, w drugiej połowie roku będziemy technicznie gotowi do przejęcia prężnie działającej sieci agentów – powiedział Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl
Według prognoz finansowych w 2013 roku Comperia osiągnie przychody netto w wysokości 12,5 mln zł. Szacunkowy skonsolidowany zysk netto w 2013r. wyniesie 3,1 mln zł a EBITDA 5,1 mln zł. Spółka podtrzymuje też plan przejścia na główny parkiet GPW w 2013r.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.