W dniach 7 i 8 maja br. w Londynie odbyła się konferencja Portal Strategist 2003 największe tego typu spotkanie poświęcone wykorzystaniu portali korporacyjnych w nowoczesnym biznesie. Comtica wzięła w nim udział jako jedyna firma z tej części Europy. Już wkrótce warszawska spółka informatyczna zamierza w Wielkiej Brytanii otworzyć swój pierwszy oddział.
Podczas dwudniowej konferencji ponad czterdzieści firm zainteresowanych rozwiązaniami portalowymi miało możliwość prowadzenia rozmów handlowych z największymi światowymi dostawcami. Comtica po raz pierwszy wystąpiła w gronie najbardziej znanych firm oferujących rozwiązania portalowe – podczas konferencji swoje oferty przedstawiały m.in. Plumtree i Vigniette.
-Udział Comtica w tegorocznym Portal Strategist to dowód, że funkcjonalność naszego portalu osiągnęła poziom, który może znaleźć uznanie największych światowych koncernów. W Anglii potrzeby na tego typu rozwiązania są bardzo duże, a klienci precyzyjnie określają wymagania i potrzeby. Popyt wymusza bardziej agresywna konkurencja i presja na efektywniejsze zarządzanie kosztami – mówi Paweł Laskowski, prezes Comtica.
Na zachodnich rynkach narasta trend masowego zastępowania aplikacji opartych o model klient – serwer rozwiązaniami Webowymi. Aplikacje sieciowe niosą wiele korzyści, jedno hasło daje łatwy i szybki dostęp do informacji rozproszonych w wielu systemach, zarządzanie komunikacją i pracą grupową jest łatwiejsze, a systemy są tańsze zarówno w procesie wdrożenia jak i administracji. Niezrównaną zaletą jest także zdolność portalu do kształtowania go pod kątem taksonomii (udzielanie użytkownikowi informacji w odpowiednim kontekście).
Podczas konferencji Portal Strategist Comtica nawiązała kontakt z europejskimi koncernami z sektora finansowego, szkolnictwa wyższego, reklamy i mediów. Możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami i rozpoczęcie rozmów handlowych dały firmie bazę do stworzenia pierwszego zagranicznego oddziału. Comtica od niedawna koordynuje pracę swoich przedstawicieli w Anglii, ale w najbliższym czasie planuje powołać do życia biuro i realizować strategię aktywnej sprzedaży.
– Pomimo że na początku podchodzono do nas z dystansem, po prezentacji naszego portalu i dotychczasowych przedsięwzięć, nasza oferta cieszyła się dużym uznaniem. Można powiedzieć, że przyjęto nas wręcz entuzjastycznie, a londyńskie spotkania otworzyły nam drzwi do wielu poważnych rozmów handlowych. Nie ukrywam, że to właśnie zrealizowane projekty dla międzynarodowych klientów najbardziej uwiarygodniają nas w oczach zagranicznych kontrahentów – mówi Paweł Laskowski.
W ciągu ostatniego roku warszawskiej firmie udało się pozyskać takich klientów jak Medicover, Canal+, Energis, HP, Samsung. Zarząd firmy wierzy, że równie skutecznie można wdrażać autorskie rozwiązania za granicą.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.