W dniach 7 i 8 maja br. w Londynie odbyła się konferencja Portal Strategist 2003 największe tego typu spotkanie poświęcone wykorzystaniu portali korporacyjnych w nowoczesnym biznesie. Comtica wzięła w nim udział jako jedyna firma z tej części Europy. Już wkrótce warszawska spółka informatyczna zamierza w Wielkiej Brytanii otworzyć swój pierwszy oddział.
Podczas dwudniowej konferencji ponad czterdzieści firm zainteresowanych rozwiązaniami portalowymi miało możliwość prowadzenia rozmów handlowych z największymi światowymi dostawcami. Comtica po raz pierwszy wystąpiła w gronie najbardziej znanych firm oferujących rozwiązania portalowe – podczas konferencji swoje oferty przedstawiały m.in. Plumtree i Vigniette.
-Udział Comtica w tegorocznym Portal Strategist to dowód, że funkcjonalność naszego portalu osiągnęła poziom, który może znaleźć uznanie największych światowych koncernów. W Anglii potrzeby na tego typu rozwiązania są bardzo duże, a klienci precyzyjnie określają wymagania i potrzeby. Popyt wymusza bardziej agresywna konkurencja i presja na efektywniejsze zarządzanie kosztami – mówi Paweł Laskowski, prezes Comtica.
Na zachodnich rynkach narasta trend masowego zastępowania aplikacji opartych o model klient – serwer rozwiązaniami Webowymi. Aplikacje sieciowe niosą wiele korzyści, jedno hasło daje łatwy i szybki dostęp do informacji rozproszonych w wielu systemach, zarządzanie komunikacją i pracą grupową jest łatwiejsze, a systemy są tańsze zarówno w procesie wdrożenia jak i administracji. Niezrównaną zaletą jest także zdolność portalu do kształtowania go pod kątem taksonomii (udzielanie użytkownikowi informacji w odpowiednim kontekście).
Podczas konferencji Portal Strategist Comtica nawiązała kontakt z europejskimi koncernami z sektora finansowego, szkolnictwa wyższego, reklamy i mediów. Możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami i rozpoczęcie rozmów handlowych dały firmie bazę do stworzenia pierwszego zagranicznego oddziału. Comtica od niedawna koordynuje pracę swoich przedstawicieli w Anglii, ale w najbliższym czasie planuje powołać do życia biuro i realizować strategię aktywnej sprzedaży.
– Pomimo że na początku podchodzono do nas z dystansem, po prezentacji naszego portalu i dotychczasowych przedsięwzięć, nasza oferta cieszyła się dużym uznaniem. Można powiedzieć, że przyjęto nas wręcz entuzjastycznie, a londyńskie spotkania otworzyły nam drzwi do wielu poważnych rozmów handlowych. Nie ukrywam, że to właśnie zrealizowane projekty dla międzynarodowych klientów najbardziej uwiarygodniają nas w oczach zagranicznych kontrahentów – mówi Paweł Laskowski.
W ciągu ostatniego roku warszawskiej firmie udało się pozyskać takich klientów jak Medicover, Canal+, Energis, HP, Samsung. Zarząd firmy wierzy, że równie skutecznie można wdrażać autorskie rozwiązania za granicą.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.