Conductor: Stracone miliony w wyszukiwarkach

W nowym raporcie firmy Conductor, analizującej strategie przedsiębiorstw umieszczonych na liście Fortune 500 związane z wyszukiwarkami, możemy przeczytać, że największe podmioty wydają 51 milionów dolarów dziennie na grupę 88 792 słów kluczowych. Tylko niespełna 21 proc. z nich znajduje się w rankingu 100 naturalnych wyników wyszukiwań. A to oznacza, że prawie 80 proc. wspomnianych 51 milionów dolarów to kompletna strata.

Badanie mierzy skuteczność wysiłków związanych z wyszukiwarkami w porównaniu do wydatków w systemie PPC. Firma skupiła się również na 200 słowach kluczowych, przede wszystkim związanych z markami firm znajdujących się na liście Fortune.

Alarmujący jest fakt, że większość słów określających marki nie pokazuje się nigdzie w wynikach wyszukiwania związanych z najważniejszymi dla nich słów kluczowych. Jako grupa, firmy z pięćsetki Fortune pozostają niedostrzegalne w wyszukiwarkach – powiedział Seth Besmertnik, szef Conductor.

51 milionów dolarów wydawanych każdego dnia na zwiększenie ruchu to kwota, która daje do myślenia. Być może niedługo właściciele tych firm obudzą się i zaczną robić to, co powinni byli zrobić 10 lat temu, czyli postarać się o odpowiednie nazwy domen.

Jeśli bowiem firmy wydają miliony na reklamówki, które wcale nie promują nazw ich marek ale pewne idee, które za nimi stoją, to może powinny zwrócić uwagę na domeny, które będą dla nich bardziej odpowiednie? Zwłaszcza, że ceny takich nazw nie są nawet porównywalne z kwotami, które firmy wydają na promowanie swoich nazw?

Za: The Domains

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top