Adv.pl wprowadza na rynek nowy produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi Klienta.
Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji na temat określonego partnera, jak również komunikację z nim za pośrednictwem Internetu. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz odtwarzanie historii kontaktów z Klientem.
– Globalna konkurencja wymusza na organizacjach nowe postrzeganie wewnętrznego oraz zewnętrznego procesu przepływu informacji. Obecnie, nie tylko zwykły notes, ale i podstawowe narzędzia programistyczne nie są w stanie zapewnić odpowiedniego usystematyzowania danych, jakie agencje reklamowe gromadzą każdego dnia podczas komunikacji z Klientem. Zrodziła się potrzeba wprowadzenia nowego, personalizowanego rozwiązania – systemów zapewniających obsługę indywidualnych cyklów współpracy z Klientem i realizacji zamówienia. Adv.pl współdziała z wieloma agencjami. W oparciu o doświadczenie i w odpowiedzi na ich potrzeby stworzyliśmy aplikację, która wpłynie na poprawę jakości usług agencji reklamowej. – mówi Rafał Dziedzic Prezes Adv.pl.
Cechą rozwiązania jest przede wszystkim prostota obsługi. Zarządzanie platformą Contact Supervisor odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.