Rafał Dziedzic

Adv.pl otwiera biuro w Warszawie

Od początku roku w Warszawie funkcjonuje nowa dywizja Adv.pl. 'Działanie to jest wynikiem naszych obserwacji i doświadczeń’ – mówi Rafał Dziedzic, Prezes Zarządu Adv.pl. – 'Chcemy być bliżsi i bardziej dostępni naszym Klientom, zarówno tym obecnym jak i potencjalnym.’ Ster nowej dywizji znalazł się w rękach Konrada Pankiewicza – Dyrektora Zarządzającego, który do tej pory

Adv.pl otwiera biuro w Warszawie więcej »

SMSy z Adv.pl

Na konferencji prasowej w dniu 24 czerwca, Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o wprowadzeniu na rynek usług mobilnych. W ramach usług mobilnych Adv.pl proponuje mechanizmy umożliwiające: obsługę konkursów i zabaw, głosowań, ankiet i badań, masową dystrybucję informacji marketingowych do profilowanych grup odbiorców, płatną subskrypcję komunikatów biznesowych, prowadzenie mikropłatności, raportowanie oraz obsługę programów lojalnościowych. Oferowane przez Adv.pl

SMSy z Adv.pl więcej »

Adv.pl kreuje Militaria.pl

Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Według ustawy z ’99 roku są to m.in.: wiatrówki i pistolety gładkolufowe. Obecnie jeden z największych sklepów internetowych, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa

Adv.pl kreuje Militaria.pl więcej »

Adv.pl na rynku europejskim

Agencja Interaktywna Adv.pl podpisała umowę z niemiecką firmą conject AG – jednym z liderów wśród dostawców kompleksowych rozwiązań informatycznych. Umowa dotyczy kreacji oraz implementacji projektów graficznych do produktów „następnej generacji”, służących zarządzaniu projektami, oferowanych przez conject AG. Zadaniem Adv.pl jest stworzenie nowego systemu nawigacji oraz wizji graficznej, które wspierać będą pełną funkcjonalność i ergonomię całego

Adv.pl na rynku europejskim więcej »

Contact Supervisor -propozycja Adv.pl dla agencji reklamowych

Adv.pl wprowadza na rynek nowy produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi Klienta. Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji na temat określonego partnera, jak również komunikację

Contact Supervisor -propozycja Adv.pl dla agencji reklamowych więcej »

Scroll to Top