ContactPoint – nowa nazwa dla Business Point Customer Interaction Center

Od 19 lutego 2003 Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwę na ContactPoint.

Decyzja dotycząca zmiany nazwy została podjęta w związku z wygaśnięciem umowy z dawnym partnerem, Business Point S.A. Jest też kolejnym naturalnym krokiem realizacji strategii budowania niezależnego wizerunku.

Nowa nazwa została wybrana spośród czterech propozycji nawiązujących do działalności firmy – usług contact center dla biznesu. Nazwa ContactPoint zdobyła najbardziej entuzjastyczne oceny w przeprowadzonych metodą CATI badaniach dotyczących preferencji grupy docelowej. Przebadano 95 osób decyzyjnych zarówno w globalnych koncernach, jak w firmach polskich.

Firma Business Point Customer Interaction Center Sp. z o.o. odłączyła się w czerwcu 2001 roku od Business Point S.A. gdzie jako dział call center istniała od 1997 roku. Pozyskując inwestora strategicznego, Communication One, Inc, rozpoczęła niezależną działalność i stała się jedną z czołowych firm oferujących na rynku polskim usługi contact center na zlecenie (outsourcing contact center).

Strategiczna specjalizacja Business Point Customer Interaction Center obejmowała cztery produkty z zakresu wielokanałowej komunikacji bezpośredniej firm z klientami. Były to: sprzedaż telefoniczna – telemarketing, badania CATI, monitoring i windykacja należności oraz obsługa help-desk’ów. Strategia ta przyniosła 40%-owy wzrost sprzedaży w roku 2002 w stosunku do roku poprzedniego i pozostanie niezmieniona także dla spółki ContactPoint.

Równocześnie ze zmianą nazwy powstał nowy serwis contactpoint.pl przygotowany przez firmę Webtel. Serwis oparty jest na systemie WebCMS (content management system), umożliwiającym samodzielne zarządzanie zawartością przez firmę – właściciela.

http://www.contactpoint.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top