Od 19 lutego 2003 Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwę na ContactPoint.
Decyzja dotycząca zmiany nazwy została podjęta w związku z wygaśnięciem umowy z dawnym partnerem, Business Point S.A. Jest też kolejnym naturalnym krokiem realizacji strategii budowania niezależnego wizerunku.
Nowa nazwa została wybrana spośród czterech propozycji nawiązujących do działalności firmy – usług contact center dla biznesu. Nazwa ContactPoint zdobyła najbardziej entuzjastyczne oceny w przeprowadzonych metodą CATI badaniach dotyczących preferencji grupy docelowej. Przebadano 95 osób decyzyjnych zarówno w globalnych koncernach, jak w firmach polskich.
Firma Business Point Customer Interaction Center Sp. z o.o. odłączyła się w czerwcu 2001 roku od Business Point S.A. gdzie jako dział call center istniała od 1997 roku. Pozyskując inwestora strategicznego, Communication One, Inc, rozpoczęła niezależną działalność i stała się jedną z czołowych firm oferujących na rynku polskim usługi contact center na zlecenie (outsourcing contact center).
Strategiczna specjalizacja Business Point Customer Interaction Center obejmowała cztery produkty z zakresu wielokanałowej komunikacji bezpośredniej firm z klientami. Były to: sprzedaż telefoniczna – telemarketing, badania CATI, monitoring i windykacja należności oraz obsługa help-desk’ów. Strategia ta przyniosła 40%-owy wzrost sprzedaży w roku 2002 w stosunku do roku poprzedniego i pozostanie niezmieniona także dla spółki ContactPoint.
Równocześnie ze zmianą nazwy powstał nowy serwis contactpoint.pl przygotowany przez firmę Webtel. Serwis oparty jest na systemie WebCMS (content management system), umożliwiającym samodzielne zarządzanie zawartością przez firmę – właściciela.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.