ContactPoint

BRE Bank nie zaakceptował planu restrukturyzacji Internet Group

Zarząd spółki Internet Group otrzymał decyzję głównego wierzyciela, BRE Banku w sprawie przedłożonego planu kompleksowej restrukturyzacji finansowej Grupy. Komitet Kredytowy Zarządu Banku nie zaakceptował przedstawionego przez Spółkę planu oraz postanowił o wypowiedzeniu Umowy Kredytowej. W wyniku tej decyzji nowym Prezesem spółek: Call Center Poland, ContactPoint, Webtel oraz Grupa PINO (d. PRV) został Cezary Hermanowski.

BRE Bank nie zaakceptował planu restrukturyzacji Internet Group więcej »

ContactPoint prowadzi projekt telemarketingowy dla X-Partner

W maju 2004 rozpoczął się projekt telemarketingowy B2B prowadzony przez ContactPoint dla firmy X-Partner – Autoryzowanego Koncesjonera XEROX na terenie województwa wielkopolskiego. Projekt jest elementem skierowanej do firm promocji rozwiązań biurowych Xeroxa, związanej z niedawną zmianą strategii produktowo-cenowej firmy. Zakłada ona wejście na rynek mniejszych rozwiązań biurowych i poszerzenie asortymentu, który obecnie obejmuje ogromną gamę

ContactPoint prowadzi projekt telemarketingowy dla X-Partner więcej »

ContactPoint obsługuje linię pomocy WapSter

ContactPoint – outsourcingowe contact center – obsługuje linię pomocy (help desk) platformy multimedialnej WapSter.pl, której właścicielem jest firma CT Creative Team SA. Od początku grudnia 2003 konsultanci udzielają informacji na temat sprzedawanych przez Creative Team multimediów. Serwis Wapster to przeszło 1 mln 200 tys. zarejestrowanych użytkowników, którzy generują około 9 milionów odsłon stron internetowych miesięcznie.

ContactPoint obsługuje linię pomocy WapSter więcej »

Badanie ContactPoint o telemarketingu

ContactPoint – firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w kwietniu b.r. badanie dotyczyło infolinii, drugie, wykonane w maju – telemarketingu. Przebadano 635 losowo wybranych osób z obszaru całej Polski. 308 z nich, czyli 48%

Badanie ContactPoint o telemarketingu więcej »

Badanie nastawienia konsumentów do usług telefonicznych

ContactPoint – firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii. Przebadano 650 losowo wybranych osób z obszaru całej Polski. 514 z nich, czyli 79% respondentów miało już doświadczenia związane z infoliniami, czyli dzwoniło kiedykolwiek pod

Badanie nastawienia konsumentów do usług telefonicznych więcej »

ContactPoint – nowa nazwa dla Business Point Customer Interaction Center

Od 19 lutego 2003 Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwę na ContactPoint. Decyzja dotycząca zmiany nazwy została podjęta w związku z wygaśnięciem umowy z dawnym partnerem, Business Point S.A. Jest też kolejnym naturalnym krokiem realizacji strategii budowania niezależnego wizerunku. Nowa nazwa została wybrana spośród czterech propozycji nawiązujących do działalności firmy – usług contact center

ContactPoint – nowa nazwa dla Business Point Customer Interaction Center więcej »

Scroll to Top